قهرمانی پرسپولیس قائمشهر در مسابقات فوتبال جوانان مناطق کشور

پرسپولیس قائمشهر در مسابقات فوتبال جوانان مناطق باشگاه‌های کشور به عنوان تیم اول گروه هشتم به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در گروه هشتم مسابقات فوتبال جوانان منطقه باشگاه‌های کشور، شش تیم، پرسپولیس قائمشهر، شهید عبدی رستمکلا، پرسپولیس چمستان، اتحاد قزوین و سپاهان مهر زنجان، در ورزشگاه شهدای سیمرغ به میزبانی پرسپولیس قائمشهر به صورت دوره‌ای رقابت کردند.

در پایان پس از شش روز رقابت، پرسپولیس با کسب ۱۳ امتیاز به عنوان نخست گروه ۸ مسابقات فوتبال جوانان مناطق باشگاه‌های کشور، دست یافت.

اتحاد قزوین با به دست آوردن ۸ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت شهید عبدی رستمکلا در جایگاه دوم قرار گرفت تا جواز صعود به مرحله دوم رقابت‌ها را به دست آورد.

علی رضا زیار، مهدی رسولی، حسام رشیدی، رضا بابائیان، عرفان میرزائی، مهدی نبوی، ابوالفضل محمدپور، امین نظری،   حسام شکری، علی امیری و علی رضا محمد نتاج، مهدی شریفی، ماهان آقاجانی و امیرحسین ابراهیمی، بازیکنان پرسپولیس قائمشهر بودند.

مصطفی حسین زاده سرمربی تیم جوانان پرسپولیس قائمشهر بود و پیام غلامی، شهرام علی پور و سید محمد عابدی به عنوان مربی در کنارش بودند.

 فاضل رامشگر و علی رضا رامشگر هم به ترتیب به عنوان سرپرست و مدیر فنی، پرسپولیس قائمشهر را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/ م

پایان  مسابقات فوتبال جوانان مناطق باشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی پروین
۲۳:۱۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشی خدمت بازیکنان و اقای رامشگر...افرین بر شما تک تک بازیکنان سخت کوش‌ واقای رامشگر که واقعا زحمت کشیدن برای فوتبال ایران...این باشگاه با بازیکنانی که پرورش داده به خصوص اخرینش اقای مهدی عبدی بسیار روی این باشگاه زوم شده..امیدوارم که همچنان قوی و قوی تر و با کادر حرفه ای تر به کارتون ادامه بدید...خسته نباشید عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
واقعا تو اوج گرما بازی کردند .
تو گرما ، واقعا سخت بود .
شجاعانه بازی کردند.
دم همه بازیکن جوانان ومربی عزیزشان گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
عالیییی.
فوق العاده بودین.⚽⚽⚽
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۱ تير ۱۳۹۸
دمتون گرم بچه های پرسپولیس.........
عالی بودین...
تبریک به پرسپولیسی هااااا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۱ تير ۱۳۹۸
عالی
آخرین اخبار