آغاز چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در خراسان شمالی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در خراسان شمالی از ۴ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در کارگروه استانی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، گفت: در سال جاری این جشنواره از ۴ اسفند تا ۹ اسفند در تمامی مدارس شهر و روستا برگزار می‌شود.
وی افزود: رسانه‌ای تصویری در بیان اهداف آموزشی نقش به سزایی دارند که باید در فرایند یاددهی یادگیری از این رسانه‌ها بهره‌مند شد.
سعیدی گفت:: همان طور که در سال‌های گذشته دانش آموزان و معلمان استان در تولیدات فیلم رشد فعال بوده اند باید سعی شود شرایط تولید بیشتر فیلم توسط دانش آموزان و معلمان فراهم نماییم.
علی خوش آینه معاون پژوهش، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه افزود: جشنواره بین المللی فیلم رشد بعد از جشنواره فیلم فجر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی گفت: این جشنواره از آبان ماه تا پایان سال در سراسر کشور برگزار می‌شود که در خراسان شمالی دوسال درآبان آغاز و در سال جاری هفته دوم اسفند در استان برگزار می‌شود.
خوش آینه افزود: در سال گذشته برای بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز استان فیلم‌های رشد نمایش داده شد که انتظار می‌رود چهل و هشتمین جشنواره در تمامی مدارس استان نمایش داده شود.
انتهای پیام/ط


برگزاری چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.