تظاهرات علیه ترامپ در ایالت ماساچوست + فیلم

مردم ایالت ماساچوست آمریکا در اعتراض به اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور مبنی بر اعلام وضع اضطراری تظاهرات کردند.

تظاهرات علیه ترامپ در ایالت ماساچوست + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شانزده ایالت آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور را به علت اعلام وضع اضطراری برای تامین منابع مالی مورد نیاز ساخت دیوار مرزی تحت پیگرد قرار می‌دهند و مردم در ایالت ماساچوست همگام با دیگر ایالت‌های آمریکا ضد این اقدام ترامپ تظاهرات برگزار و اعلام کردند این اقدام ترامپ به معنای نقض قانون اساسی است.

اعتراض ایالت‌های مختلف آمریکا به تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر اعلام وضع فوق العاده در پی اقدام "خاویر بِسِررا " دادستان کل کالیفرنیا شروع شد. دادستان کل کالیفرنیا در اعتراض به اقدام ترامپ مبنی بر اعلام وضع فوق العاده ملی اعلام کرد همه می‌توانند این اقدام ترامپ را به چالش بکشند زیرا این اقدام ترامپ باعث می‌شود مناطق مختلف آمریکا منابع مالی را که برای طرح‌های نظامی یا مواجهه با حوادث و اهداف دیگر به آن‌ها اختصاص داده شده است از دست بدهند.

کالیفرنیا، کلرادو، کنتیکت، دِلاوِر، مریلند، میشیگان، مینه سوتا، نوادا، نیوجرسی، نیومکزیکو، نیویورک، اورگان و ویرجینا بخشی از ایالت‌های آمریکا هستند که با طرح دادخواستی اقدام ترامپ را مبنی بر اعلام وضع فوق العاده ملی به چالش کشیده اند.


بیشتر بخوانید: دیوارهای پشت دیوار ترامپ + فیلم 


انتهای پیام/
 

اعتراضات سراسری در آمریکا علیه ترامپ + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار