ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه تا ۲۰ فروردین ادامه دارد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه تا ۲۰ فروردین ادامه داردحجت الاسلام علی جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان،در گفتگو با   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  با اشاره به اینکه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگذار خواهد شد گفت: ثبت نام از مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از ابتدای بهمن ماه آغاز شده است و تا 20 فروردین سال جاری ادامه دارد.

وی  افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در فروردین و اردیبهشت‌ ماه سال جاری در جوار حرم امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار  می شود.

  این مقام مسئول تصریح کرد:علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دور از مسابقات علاوه بر مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود می‌توانند از طریق آدرس http://quraniran.ir/Competitions/register.aspx مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف از جمله حفظ، قرائت، ترتیل، معارف قرآن و عترت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

 ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه زنجان

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.