راهبرد اساسی بسیج تقویت روحیه جهادی و خدمت به مردم است/مردم به سپاه اعتماد و اطمینان دارندسردار غیب پرور گفت: ایران کشور فقیری نیست بر ضرورت تقویت خودباوری تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سمنان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: اگر ما بتوانیم روحیه خودباوری را در بین اقشار مختلف مردم به‌خصوص جوانان تقویت کنیم قطعاً بسیاری از مشکلاتمان رفع خواهد شد.

وی در ادامه با طرح این پرسش که راهپیمایی ۲۲ بهمن گذشته اگر بدون حضور مردم برگزار می‌شد چه چیزی رخ می‌داد؟ افزود: مردم پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی هستند و امروز نیز شاهدیم برای رفع مشکلات درصحنه حضور دارند.

سردار غیب پرور تصریح کرد: ایران اسلامی کشوری غنی از منابع است که هرگز نباید آن را فقیر دانست و یکی از دلایل برخی مشکلات اقتصادی موجود در کشور نبود روحیه خودباوری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: راهبرد اساسی ما در دوران دوساله بسیج خدمت به مردم است که بر همین اساس گروه‌های جهادی و محله‌های اسلامی راداریم و تلاش ما این است که سایر خدمات مانند تهیه جهیزیه، خدمات پزشکی، عمرانی، فرهنگی نیز در ریل خدمت به مردم باشد.  

انتهای پیام / گ

حضور سردار غیب پرور در سمنان

برچسب ها: سپاه ، 22 بهمن97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.