در پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز جنوب و شرق استان کرمان؛

کشف یک تن و هشتصد کیلو مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستاورد‌های طرح عملیات مشترک پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز جنوب و شرق استان کرمان گفت: بیش از یک تن و هشتصد کیلو انواع مواد مخدر در ۱۱ شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی کل استان کرمان در مراسم اختتامیه طرح عملیات مشترک پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز جنوب و جنوب شرق استان کرمان در جیرفت گفت:دستاورد‌های ۶ روزه اجرای رزمایش را شاهد بودیم این عملیات طی دومرحله در جنوب و شرق استان کرمان اجراشد.

وی افزود: انتخاب زمان این عملیات بخاطر نزدیک شدن به ایام نوروز و سال جدید و آمادگی ۱۱ شهرستان جنوب و شرق استان کرمان برای ایجاد یک بستر آرامش برای مردم و گردشگران داخلی و خارجی است.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: خیلی از دستاورد‌ها اقدامات پیچیده‌ای بوده بعضی از کشفیات شاید برای اولین بار بوده و بعد کنترل می‌شود.

فرمانده انتظامی  استان کرمان گفت:۷۰ درصد آمار جرائم خشن مربوط به جنوب و شرق استان است و می‌طلبد که در حوزه پیشگری تمرکز بیشتری داشته باشیم .

وی افزود:در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم ولایت مداری خود را اعلام کردند و نشان دادند بیش از گذشته پشتیبان دولت بوده و هستند و مسئولین باید ادای دین کنند.

سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی کل استان کرمان گفت: اجرای ماموریت‌های طرح عملیات مشترک پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز جنوب و شرق استان بارعایت حقوق شهروندی و تکریم مردم انجام شد.

وی با اشاره به دستاورد‌های طرح عملیات مشترک پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز جنوب و شرق استان کرمان افزود:بیش از یک تن و هشتصد کیلو انواع مواد مخدر در ۱۱ شهرستان کشف شد، دربخش تخلفات راهنمایی و رانندگی ۱۱ هزارو ۹۰۰ فقره برخورد قانونی شده و بیش از ۴۱۰ فقره کشف سرقت داشتیم و متهمان دستگیر شدند.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد:۱۶ نفر قاتل فراری دستگیر و ۱۲۹ وسیله نقلیه تحت تعقیب مقامات قضایی توقیف، ۱۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ۲۵ سارق زورگیر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کل استان کرمان از همه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی و از اصحاب رسانه و معاونت‌های اجتماعی فرماندهی تشکر و قدر دانی کرد.
انتهای پیام /ی

اختتامیه طرح پاکسازی مناطق جرم خیز جنوب و شرق کرمان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار