ذوب آهن با لباس سبز در مقابل یاران طارمی

ذوب آهن ایران برای رسیدن به مرحله گروهی در آخرین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا امروز 30 بهمن ماه در ورزشگاه بن جاسم به مصاف الغرافه قطر می رود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ذوب آهن ایران برای رسیدن به مرحله گروهی در آخرین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا امروز 30 بهمن ماه در ورزشگاه بن جاسم به مصاف الغرافه قطر می رود. 

تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در مصاف تیم الکویت با عملکرد خوب بازیکنانش موفق به شکست این تیم شد و خود را به آخرین مرحله پلی آف رساند.
ذوب آهن با برد این تیم، هفتمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را رقم می‌زند.
کریس بیث، داور استرالیایی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.
تیم ذوب‌آهن ایران در صورت پیروزی مقابل الغرافه در گروه A رقابت ها قرار می گیرد و باید به مصاف تیم‌های الوصل امارات، برنده دیدار النصر عربستان با AGMK ازبکستان و الزورا عراق برود. 

س از جلسه هماهنگی مدیران دو باشگاه ذوب آهن و الغرافه، تصمیم بر این شد که هر دو تیم لباس های اول خود را بر تن کنند. ذوبی ها با لباس های راه راه سبز رنگ و الغرافه با لباس های زرد و آبی رنگ مقابل رقیب قرار می‌گیرد.

این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ فردا برگزار می‌شود و تیم برنده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کند.

همچنین ۱۰ درصد از جایگاه هواداران تیم میهمان نیز در این بازی محفوظ است و هواداران ایرانی می‌توانند برای حمایت از ذوب آهن راهی استادیوم شوند.

انتهای پیام /س 

ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.