درخشش اصفهانی ها در پنجمین راند مسابقات سرعت قهرمانی کشور

پنجمین راند و آخرین راند مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران با مدعیان قهرمانی کشور برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان به نقل از روابط عمومی هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان ایمان زیرک سرپرست تیم اتومبیلرانی استان اصفهان با بیان اینکه ورزشکاران این کمیته از روز دوشنبه با تمرین‌های فشرده آمادگی خود را در این راند از مسابقات بالا بردند، اظهار کرد: این ورزشکاران موفق به کسب بیشترین امتیاز در روز پنج شنبه 25 بهمن ماه برای تایم گیری شدندو توانایی خود را به رخ رقبا کشاندند.

وی افزود: با فرا رسیدن روز مسابقه در روز جمعه 26 بهمن ورزشکاران با حداکثر توان خود توانستند جایگاه‌های بسیار خوبی را از آن خود کنند ودر این میان ارسلان علیزاده و داوود بگدلی با نقص فنی نتوانستند مسابقه خود را به پایان برسانند.

زیرک تلاش اعضای تیم اصفهان را ستودتی دانست وگفت: مهرداد صفری مقام اول و ابراهیم فاتحی مقام دوم این مسابقات را از آن خود کردند.

سرپرست تیم اتومبیلرانی استان اصفهان ادامه داد: در کلاس جی تی مهدی صحافی پور مقام دوم ومهرداد صفری موفق به کسب مقام سوم شدند.
وی به دیگر افتخارات ورزشکاران اصفهانی اشاره کرد و گفت: درکلاس بی پی علی شیرزاد به مقام اول این رشته و ستار احمدی به مقام چهارم دست یافت.
 
انتهای پیام/س

برگزاری مسابقات اتومبیل رانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.