ثبت نام ۲۵ مربی قزوینی در جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: ۲۵ مربی که در مهد‌های کودک استان فعالیت دارند در جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی ثبت نام کردند.

، وارثی مدیر کل بهزیستی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: از مجموع مربیانی که در کارگاه آموزشی ترویج کتابخوانی ویژه مهد‌های کودک شرکت کرده بودند، ۲۵ نفر در جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی ثبت نام کردند.

وارثی افزود: این مربیان در زمینه افزایش سرانه مطالعه میان کودکان و نوجوانان، تقویت فرهنگ گفتگو، استدلال و مهارت در بحث، قدرت تحلیل و تفکر انتقادی در کودکان و نوجوانان، عادت دادن کودکان برای مراجعه به کتاب‌فروشی، گسترش فرهنگ همکاری و مشارکت در انجام کار گروهی و کمک به تأسیس و تقویت کتابخانه‌های کوچک فعالیت می‌کنند.

به گفته وی، برگزاری دوشنبه‌های کتابخوانی، معرفی کتاب مناسب، اهدای کتاب به کسبه محل برای ترویج کتابخوانی وجایگزینی کتاب به جای استفاده از فضای مجازی و امانت دادن کتاب به کودکان از جمله فعالیت‌های این مربیان است.

مدیر کل بهزیستی استان گفت: هر مربی، گزارشی از کتاب‌های انتخاب‌شده، چگونگی انتخاب و دلایل انتخاب کتاب‌های برگزیده ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

برگزاری کارگاه آموزشی ترویج کتابخوانی ویژه مهد‌های کودک

برچسب ها: بهزیستی ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.