سخنان طوفانی کارآفرینان نمونه کشور در برنامه پایش + فیلم

برنامه پایش شبکه یک سیما میزبان چند تن از کارآفرینان بود.

سخنان طوفانی کارآفرینان نمونه کشور در برنامه پایش + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، چند تن از کارآفرینان نمونه کشور در برنامه پایش شبکه یک سیما شرکت کردند.

این کارآفرینان در برنامه پایش گفتند: مردم تقصیر خودتان است که بالشت نرم زیر سر این مسئولین می‌گذارید و می‌روید به آنها رای می‌دهید. این کارآفرینان که هزاران شغل برای شما ایجاد می‌کنند سلبریتی شما هستند، این‌ها وزیر کشورتان هستند نه آن مسئولان. همین شما‌ها چند روز پیش برای کالا‌های تاریخ مصرف گذشته صف کشیده بودید. اگر شما مردم کالای خارجی بخرید، خائن هستید.


بیشتر بخوانید: کنایه سنگین مجری پایش به فامیل بازی مسئولان/ مسئولان همه فامیل‌های خود را اخراج کنند هیچ اتفاقی نمی‌افتد! +فیلم 


انتهای پیام/
 

صحبت‌های شنیدنی میهمانان برنامه پایش شبکه یک سیما + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۲:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
واقعا صحیح گفتند.هم باید حمایت کنند هم اینکه این حمایت مقطعی نباشد برای تولیدکننده ایرانی،بالاخره حمایت از کالای ایرانی ان هم با تاکید مستقیم مقام معظم رهبری هم مسئولین و هم مردم در خرید کالای ایرانی نقش داشته باشند.البته ناگفته نماند که اون کالای تولیدی در ایران باید کیفیت خوبی داشته باشد تا مردم هم سراغ دیگر جنسهای مشابه خارجی نروند پس باید هم تولید کننده هم خریدار مکمل و حمایت هم باشند.
درود بر شرف تولیدکنندگان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
همش تقصیر مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۳۱ ۱۲ دی ۱۳۹۸
هم مسئولیم، هر کنفر به اندازه خودش و خانواده اش و گستره کاری اش مسئول است....
آخرین اخبار