اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان برای فرزندان مدافعان حرم

طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان برای ۲۰۰ نفر از فرزندان مدافعان حرم درخراسان رضوی اجرا شد.

اجرای  طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان برای فرزندان مدافعان حرمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی دهقانی اشکذری مسئول دبیرخانه کانون‌های خادمیاری تعلیم و تربیت رضوی گفت: با اجرای بهره‌مندی جمعی از فرزندان مدافعان حرم از طرح تقویت بنیه علمی ویژه فرزندان مدافعان حرم، خادمیاران تعلیم و تربیت به آموزش دروس عمومی، آموزشی و مباحث تربیتی و مهارتی ویژه دختران و پسران تمام مقاطع تحصیلی می‌پردازند.

وی افزود: در این طرح بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز دختر و پسر در ۱۲ پایه تحصیلی و در ۴ واحد آموزشگاهی آموزش‌های علمی، فرهنگی و مهارتی را فرا گرفتند.

وی گفت: بنیاد فرهنگی رضوی طرح تقویت بنیه علمی فرزندان ایثارگران لشگر فاطمیون (مدافعین حرم) را در قالب اجرای کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان راه اندازی کرده است که تا پایان سال تحصیلی اجرا خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های خادمیاری تعلیم و تربیت رضوی افزود: این طرح با هدف زمینه سازی در تحقق منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: "شهدا حق حیات بر این کشور دارند و همه مردم و مسئولان باید خود را زیر بار منت شهدا و خانواده شهدا بدانند" به اجرا در آمده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

 

بنیاد فرهنگی رضوی طرح تقویت بنیه علمی فرزندان لشگر فاطمیون را  اجرا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.