دهمرده در صحن علنی:

درسی فراموش نشدنی به عاملان حادثه تروریستی زاهدان داده شود

نماینده مردم زابل گفت: ضرورت دارد یک بار برای همیشه به این بدخواهان بشریت و اربابان آنها درسی فراموش نشدنی داده شود.

باید به عاملان حادثه تروریستی زاهدان درسی فراموش ناشدنی داده شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه ۳۰ بهمن ماه) طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: متاسفانه کشورهای همسایه جنوب شرقی به ویژه پاکستان، مأمن، پناهگاه و جولانگاه اشرار و بدخواهان بشریت شده است.

وی افزود: اخیراً شاهد پرپر شدن ۲۷ تن از بهترین فرزندان ملت بودیم که قلب همه آزادی خواهان بشریت و ولی امر مسلمین جهان را به درد آورد، اینگونه نا امنی موجب شهادت مرزبانان و ناامنی استان سیستان و بلوچستان شده است.

دهمرده تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های سرمایه گذاری فراهم کرده، اما ناامنی‌ها باعث شده است که بخش خصوصی و حتی مردم بومی حاضر به سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان نباشند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که ریگی از آسمان به زمین کشیده شد و غرش موشک‌های سپاه لرزه به تن داعش و اربابان آنها انداخت، ضرورت دارد یک بار برای همیشه به این بدخواهان بشریت و اربابان آنها درسی فراموش نشدنی داده شود تا استان از لوث وجود منحوس آنها پاک شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
آفرین آقای دهمرده : باید موشکهای سجیل بر ارتش ابرهه چنان ببارند که تاریخ عام الفیل برای ابرهه ی زمان ( محمدبن سلمان ) تکرار و یادآوری شود و از اینکه جنگ را به داخل خاک ایران بکشاند چنان پشیمان شود که خودش با دستان خودش خودزنی کند و به مرگ راضی گردد.........
آخرین اخبار