نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مدیران استان آماده اجرای عدالت هستند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اکثر مدیران قزوین آماده اجرای عدالت در استان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در جلسه شورای اداری با بیان اینکه اکثر مدیران استان قزوین آماده اجرای عدالت در استان هستند، گفت: اگر تعداد اندکی از مسئولان کار‌هایی خلاف مرتکب می‌شوند، باعث نشود حیثیت مدیریتی و جوانمردانه این استان حماسی و انقلابی، استان شهید لشگری، شهید بابایی و مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی مخدوش شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: اگر تاریخ را مطالعه کنیم و قرآن را ببنیم مشاهده می‌کنیم که خداوند ملت‌های زیادی را نابود کرد چرا که آن‌ها ظلم می‌کردند و برای تحقق عدالت تلاشی انجام نمی‌دادند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با یاری وزیر دادگستری گام‌های جدی برای تحقق عدالت برداریم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خداوند می‌فرماید همه کسانی که در دنیا با یکدیگر دوستی و رفاقت دارند، اگر بر مبنای تقوا و مبانی دینی صورت نگرفته باشد، در قیامت به دشمنی تبدیل خواهد شد چرا که به خاطر بی‌تقوایی، یکدیگر را به انحراف می‌کشانند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر بسیار حائز اهمیت است، گفت: این فریضه الهی آنقدر مهم است که گویا بقای همه دین، به این فریضه مهم دینی وابسته است.

وی افزود :  انقلاب اسلامی ثمره فداکاران بزرگی، چون مادران و همسران شهدا است و قدر آن‌ها را می‌دانیم .

استاندار قزوین هم در این جلسه گفت: قزوین موقعیت جغرافیایی، آب و هوایی، فرهنگی و تاریخی و شرایط خاصی دارد و با قرار گرفتن در مسیر شمال به شمالغرب کشور و داشتن شبکه ریلی و جاده‌ای مناسب در اقتصاد کشور تاثیرگذار است.

زاهدی تصریح کرد: چهار درصد محصولات کشاورزی در این استان تولید می‌شود و با روش‌های نوین آبیاری درصددیم ضمن مدیریت منابع آبی به بهره وری در کار هم کمک کنیم.

وی یادآورشد: استان با تنوع محصولات صنعتی، صادرات غیرنفتی و دارا بودن رتبه اول در تولید شوینده‌ها و شیشه از صنایع سبک و سنگین می‌تواند در شرایط امروز کشور موثر باشد.

استاندار اظهارداشت: استان از نظر علمی و دانشگاهی هم با بیش از ۵۰ واحد دانشگاهی جایگاه خاصی داررد و مرکز رباتیک کشور و آسیا است.

زاهدی گفت: با طرح‌هایی که در دست اجراست قزوین به مرکز بزرگ علمی کشور تبدیل خواهد شد.

زاهدی اضافه کرد: با همدلی بین مردم و مسئولان آینده خوبی به دور از سیاست بازی و منازعات بی نتیجه برای قزوین متصور هستیم و باید برای تحقق آن همت کنیم.

انتهای پیام/ک

جلسه شورای اداری قزوین

برچسب ها: دادگستری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار