قهردوستانه/ رادوشوویچ مصدوم است!

دروازه‌بان کروات پرسپولیس تهران به دلیل مصدومیت دیدار با نفت مسجد سلیمان را از دست داد، اما شنیده می‌شود او قهر کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دیدار مقابل سپیدرود رشت در چارچوب رقابت‌های جام حذفی به صورت ثابت بازی کرد و در ادامه نیمکت نشین علیرضا بیرانوند شد، در تمرین روز شنبه با بازیکنان تمرینات گروهی انجام نداد و همراه با حسین ماهینی، محمد انصاری و آدام همتی در سالن بدنسازی زیر نظر مارکو استیلینوویچ تمرین کرد.

برخی‌ها از قهر رادو به دلیل دریافت نکردن مطالباتش خبر داده و بیان کرده بودند او از شرایط باشگاه ناراحت است و سپس بیان شد، دروازه‌بان کروات سرخپوشان از ناحیه کمر دچار مصدومیت بوده و به همین دلیل زیر نظر مارکو تمرین کرده است.

رادو در ۲ سال گذشته گذشته نیمکت نشین علیرضا بیرانوند بوده و کمتر به او بازی رسیده است. البته ساعتی پیش این بازیکن در گفتگو با رسانه‌ها بیان کرد: امروز درد شدیدی داشتم و به طور قطع نمی‌توانم تیم را در سفر مسجدسلیمان همراهی کنم.

البته برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که او همچنان به دلیل مشکلات مالی قهر کرده و امیدوار است تا مسئولان باشگاه پرسپولیس هرچه زودتر مطالبات او را پرداخت کنند.

محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من این صحبت‌ها را قبول ندارم. اتفاقات خاصی در باشگاه و تمرینات رخ نداده و نخواهد افتاد. همه چیز آرام است و تمرینات به خوبی دنبال می‌شود.

او افزود: درباره وضعیت رادوشوویچ هم بهتر است پزشک تیم صحبت کند. او در تمرین صبح حضور داشت، اما تمرین جدی انجام نداد و در سالن بدنسازی، فیزیوتراپی کرد. امروز رادوشوویچ را با لباس تمرین دیدم که به سالن بدنسازی رفت.

در حال حاضر غیبت رادو مقابل نفت مسجد سلیمان قطعی است و علیرضا بیرانوند مقابل شاگردان مرزبان بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید:

دروازه‌بان پرسپولیس دیدار با نفت مسجد سلیمان را از دست داد

بزرگترین دغدغه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی چیست؟

بشار رسن مشکلی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس ندارد

آخرین وضعیت کاپیتان پرسپولیس مشخص شد


انتهای پیام/

رادوشوویچ مصدوم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار