تصویب برنامه‌های هفته جوان

یازدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.  

تصویب برنامه‌های هفته جوانبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، دستور کار این جلسه با محوریت تصویب برنامه‌های هفته جوان سال آتی، ارائه گزارش کارگاه‌های ازدواج توسط دبیر خانه جلسات و کلیه ادارات عضوء ستاد ساماندهی، ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد نواحی چهار گانه در خصوص ازدواج و تحصیلات جوانان تحت پوشش بود.

 
خانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و جشن شکوهمند آن با مشارکت آحاد مردم انقلابی، به شهادت مظلومان ۲۷ نفر از شهدای حادثه توریستی زاهدان که به صورت ناجوانمردانه به شهادت رسیدن و باعث شد خانواده‌های متعددی و ملت ایران سوگوار شود، اشاره داشت و این حرکت تروریستی را محکوم کرد.
 
در ادامه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه، مصطفی بابا ملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و دبیر ستاد ساماندهی از عملکرد این اداره در خصوص امور جوانان گزارش‌هایی را بیان داشت.
 
گفتنی است، در این راستا اقداماتی از جمله برگزاری ۱۲ کارگاه که توسط سمن‌های مردم نهاد این اداره در سال ۹۷ که ۶ کارگاه پیش از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج توسط موسسه مردم نهاد طنین و ۶ کارگاه دیگر توسط موسسه مردم نهاد زیتون برگزار شده است، مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ز


  برگزاری ۱۲ کارگاه توسط سمن‌های مردم نهاد 

برچسب ها: جوانان ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.