مک کیب: ترامپ به نفع دولت روسیه کار می‌کند!

معاون سابق اف‌بی‌آی که مارس سال گذشته اخراج شد بر این باور است رئیس‌جمهور آمریکا به نفع دولت روسیه کار می‌کند.

مک کیب: ترامپ به نفع دولت روسیه کار می‌کند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، اندرو مک کیب، معاون سابق اداره پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) که مارس سال گذشته اخراج شد معتقد است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به نفع دولت روسیه کار می‌کند.

مک کیب که شب گذشته در برنامه «اندرسون کوپر» که از شبکه سی ان ان پخش می‌شود، حاضر شده بود در پاسخ به این پرسش که آیا ترامپ بخشی از دارایی روسیه در آمریکا است، گفت: به عقیده من، این [همکاری ترامپ با روسیه] امکان‌پذیر است. به همین دلیل است که ما تحقیقات خود را شروع کرده ایم و من واقعا مشتاق هستم تا نتیجه بررسی‌های رابرت مولر – بازرس ویژه تحقیقات در خصوص دخالت روسیه در انتخابات آمریکا – را مشاهده کنم.

اظهارات مک کیب پس از آن مطرح شد که او در مصاحبه با برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه «سی‌بی‌اس» گفته بود باور دارد تحقیقاتش درباره ترامپ و پیگیری پرونده‌ای علیه او باعث اخراجش شده است. منظور مک‌کیب از پرونده مذکور تحقیق درباره ممانعت ترامپ از اجرای عدالت در اخراج «جیمز کومی» رئیس سابق اف‌بی‌آی و پرونده احتمال همدستی ترامپ با دولت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ است. مک کیب همچنین فاش کرد که در سال ۲۰۱۷ «راد روزنستاین» قائم مقام دادستان کل آمریکا، با او درباره امکان اجرای متمم ۲۵ قانون اساسی برای برکناری رئیس جمهور گفتگو کرده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا در حساب توییتر خود به اظهارات مک کیب واکنش نشان داد و تلاش روزنستاین و اندرو مک کیب برای برکناری او را اقدامی غیرقانونی و خیانتکارانه توصیف کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار