با هدف گسترش روابط بین الملل؛

دومین دوره مدرسه زمستانه در دانشگاه خلیج فارس برپا شد

دومین دوره مدرسه زمستانه با موضوع مهندسی نفت و فرآیند و با هدف تقویت ارتباط بین المللی با حضور دانشجویان چند کشور در دانشگاه خلیج فارس بوشهر در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این دوره آموزشی از دوشنبه ۲۹ بهمن با حضور دانشجویانی از کشور‌های اتریش، افغانستان و ایران در دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

مدرسه زمستانه در قالب دو گروه تحقیقاتی، فناوری غشایی پایدار زیر نظر دکتر سید عبداللطیف هاشمی فرد و گاز میعانی زیر نظر دکتر رضا آذین به آموزش مفاهیم مربوط به مهندسی نفت و فرآیند به آموزش دانشجویان می‌پردازد.

دانشگاه خلیج فارس در چند سال گذشته همکاری‌هایی با کشور‌هایی مانند هند، اتریش، ایتالیا، گرجستان، کانادا، آمریکا و آلمان داشته و اکنون ۶۰ دانشجو از کشور‌های گرجستان، افغانستان و عراق در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

این دانشگاه اکنون هفت هزار دانشجو در هشت دانشکده دارد که در ۹۱ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند. ۲۵۳ هیات علمی نیز در این دانشگاه به تدریس مشغولند.

دانشگاه خلیج فارس بیشتر فعالیت خود را در زمینه افزایش رشته‌های تحصیلی، بر توسعه رشته‌های مزیت دار، مانند حوزه‌های دریایی، کسب و کار و تجارت، انرژی، گاز و پتروشیمی، مهندسی و حوزه‌های زیستی دریا متمرکز کرده است.

انتهای پیام/ک

برپایی مدرسه زمستانه با حضور دانشجویان خارجی در دانشگاه خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.