شیراز میزبان همایش معاونان فرهنگی و آموزشی منطقه ۴ کشور

همایش معاونان فرهنگی و آموزشی منطقه ۴ کشور در شیراز برگزار شد.

اسکندر یار نسب مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید امور ایثارگران کشور در گفتگو با خبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: امروز در این همایش مروری بر عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه فرهنگ، ایثار، شهادت و تبلیغات داریم و انتظار می‌رود با تکیه بر عملکرد ۴۰ ساله  در حوزه سامانه تبلیغات محیطی مانند شهری و روستایی مبتنی بر تجربه‌ها و سوابق ارزشمند است.

وی بیان کرد: با رعایت اصول علمی و استاندارد‌هایی در حوزه فرهنگ و هنر برای مخاطبان در اقتضای زمانی و مکانی باید تولید و انتقال پیام ایثار و شهادت در قالب‌های فرهنگی و هنری طراحی شود.

یار نسب تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهداء و در ۴۰ سالگی انقلاب برنامه‌های ویژه‌ای از جمله برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله بنیاد شهید و امور ایثارگران، برپایی کنگره ملی روز بزرگداشت شهداء از ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه امسال در سراسر کشور، اجرای مراسم یادواره‌ شهداء و تبلیغات اعم از محیطی، گرافیکی و بسته‌های رسانه‌ای را طراحی کرده است، و در روز شهید نیز برنامه‌ها به صورت مفصل اطلاع رسانی می‌شوند.

همچنین محمدی معاونت فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش بررسی چالش ها، پیشنهاد‌ها و انتقال تجربیات در حوزه فرهنگی و آموزشی است.

انتهای پیام/ت

برگزاری همایش معاونان فرهنگی و آموزشی منطقه ۴ کشور در شیراز 

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار