تلاش برای رونق تولید در شرکت چوکا

استاندار گیلان گفت: گام‌های موثری در جهت پویایی شرکت چوکا برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز در دیدار با مدیر بازرسی شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی (تاپیکو) و مدیرعامل شرکت چوکا با اشاره به اینکه تلاش ما بر رونق تولید این شرکت است، گفت: شرکت چوکا یکی از واحد‌های تولیدی مهم در غرب گیلان است که از سالیان گذشته نقش مهمی در اقتصاد استان و اشتغال مردم منطقه داشته و با قوت از آن حمایت می‌کنیم.

وی به طرح پیشنهاد‌های مختلف برای تداوم و رونق فعالیت شرکت چوکا اشاره کرد و افزود: گام‌های موثری در جهت پویایی این شرکت برداشته می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به مشکلات موجود در جهت تهیه مواد اولیه برای تولید شرکت چوکا اظهار داشت: به منظور تامین چوب مورد نیاز چوکا توسط شرکت جنگل شفارود هماهنگی لازم انجام می‌شود.

سالاری تصریح کرد: واردات چوب با پوست و تعرفه صفر برای تامین نیاز واحد‌های تولیدی استان، پرداخت تسهیلات برای نوسازی شرکت چوکا، بهره‌برداری از منابع جلگه‌ای شرکت شفارود برای تولید و زراعت چوب و بررسی قابلیت بهره‌برداری از اراضی کشت شده چوب توسط منابع طبیعی از مطالبات استان است که با جدیت از طریق مراجع مختلف پیگیری می‌کنیم.

سید نوراله میراشرفی، مدیر بازرسی شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی (تاپیکو) نیز در این دیدار به نیاز ۱۰۰ هزار تن چوب برای تولیدات سال آینده چوکا اشاره کرد و گفت: طرح توسعه زراعت چوب توسط استاندار گیلان گام مهمی در تامین منابع مورد نیاز واحد‌های تولیدی صنایع سلولزی و چوبی در استان است که امیدواریم با قوت حمایت و عملیاتی شود.

انتهای پیام/ع

پیشنهاد‌های استانداری گیلان برای تداوم و رونق فعالیت شرکت چوکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.