مردم پلیس را در شناسایی خرده فروشان مواد مخدر یاری کنند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح برخورد با عاملان توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهر خبرداد.

مردم پلیس را در شناسایی خرده فروشان مواد مخدر یاری کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی کشاورزی، جانشین فرماندهی شهرستان کرمان گفت:بی توجهی نسبت به خرده فروشان مواد مخدر سلامت فردی و اجتماعی قشر جوان و نوجوان را تهدید می‌کند. 

وی اظهار داشت: برخورد با جرائم مختلف و مسائل آسیب زا همواره دغدغه اصلی پلیس بوده که به همین منظور این طرح در محدوده کلانتری ۱۵ کرمان اجرا شد.

سرهنگ کشاورزی افزود: یکی از ماموریت‌های موثر پلیس پاکسازی محلات از حیث خرده فروشان مواد مخدر و سایر عوامل آسیب زا با انجام کار اطلاعاتی مستمر و پایش نقاط جرم خیز است که طی این طرح تعدادی از این افراد جمع آوری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان داشت: این افراد که در مواردی به صورت خانوادگی در امر توزیع مواد افیونی فعالیت داشتند با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: وقوع سرقت‌های خرد نیز یکی از مهمترین جرائمی است که قشر معتادان متجاهر بیشترین سهم را در ارتکاب آن دارند و بیشتر از سوی همین قشر و به انگیزه تهیه هزینه‌های مصرف مواد مخدر صورت می‌گیرند.

سرهنگ کشاورزی یادآور شد: آسیب عدم برخورد با خرده فروشان موادمخدر خیلی زود متوجه فرد و خانواده‌ها خواهد شد از اینرو از شهروندان انتظار داریم در امر شناسائی منازل مسکونی دارای اشتهار در توزیع مواد مخدر همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/ح

برخورد جدی پلیس کرمان با خرده فروشان مواد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار