مرکز آموزش علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با حضور معاون دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کشور افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، اولین مرکز علمی کاربردی جوار صنعت خراسان جنوبی با حضور معاون دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کشور در بیرجند افتتاح شد.

احمد پیش بین در این مراسم ، بر راه اندازی مراکز علمی - کاربردی در جوار محیط های کاری و هسته های تولیدی تاکید کرد و گفت: هدف راه اندازی این مراکز تربیت منابع انسانی خبره در بخش های علمی است لذا تاکید می کنیم مراکز علمی-کاربردی در جوار این محیط ها راه اندازی شود.

صدیقی معاون دانشجویی و رئیس سازمان امور دانشجویی وزارت علوم گفت: راه اندازی مرکز علمی-کاربردی جوار صنعت در منطقه ویژه اقتصادی با توجه به وجود صنایع متعدد و تجهیزات مختلف می تواند آثار مثبتی برای دانشجویان داشته باشد.

صفدری زاده رئیس منطقه ویژه اقتصادی هم با وجود این مرکز در توسعه علمی منطقه ویژه اقتصادی را اثرگذار دانست و افزود: ما در این مرکز به دنبال تولید علم و تربیت جوانانی هستیم که بتوانند در تولید ثروت و اقتصاد فردی و اجتماعی موثر باشند.

در این مرکز که در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند راه اندازی شده است رشته های امور گمرکی ، بازاریابی و حفاظت و ایمنی کار تدریس می شود.

تاکنون 20 دانشجو در این مرکز و در رشته امور گمرکی پذیرش شدند.

انتهای پیام / ط ا

مرکز علمی کاربردی جوار صنعت خراسان جنوبی افتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.