پیامک‌های دریافتی ۹۷/۱۲/۰۱

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یکم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

0574...0938: ما جمعی از پرسنل خدمات بیمارستان امیرالمومنین هستیم تاالان که چند ماه است که کارمی کنیم خبری از بیمه نیست و مسئولین بیمارستان اعلام کردند که ما شما روا بیمه نمی کنیم حتی ما قرارداد هم نداریم و ساعتی حقوق میگیریم . خواهش می کنیم صدای ما را به گوش مسولین برسونید یا خود شما از بیمارستان گزارش تهیه کنید ما از شما خبرنگاران خواهش می کنیم به داد ما برسید .ممنون.

 

6106...0901: من از استان البرز. شهرستان نظراباد روستای محمدآباد (حسین خانلو) مزاحم می شوم روستای ما سه عضو شورا دارد که دو نفر از آنها درشهر ساکن هستند اگر یک روستای کار شورای داشته باشد باید در شهر دنبال این شورا بگردد تا یک امضا بگیرد لطفا مسولین رسیدگی فرمایند باتشکر.

 

8145...0919: خواهش مي کنم به روستای ما بيايد مشکل ما را به گوش مسئولين برسانيد مدرسه روستای ما بلاتکليف رها شده سه سال است گرگان روستاي کماسی.

 

2079...0915: چرا جلو خودروسازان گرفته نمی شود؟ اگر خودرو دارین خودروهایی که تحویلشون تاخیر افتاده را تحویل بدهید. نه این که فروش فوری با قیمت سرسام آور اونم گران تر از قیمت بازار!!؟؟ واقعا این چه وضعیه؟

 

9397...0915: سرپرستان خانوار یارانه بگیر که در سامانه رفاه جهت دریافت سبدکالا ثبت نام نمودند چه زمانی پیامک از طرف وزارت رفاه بهشان ارسال می شود که سبد کالا را دریافت کنند؟ باتشکر.

 

8382...0938: می خواستم در مورد پل رو گذر واقع در مازندران قائمشهر جاده نظامی که چند سالی می شود نیمه کاره رها شده  است بگویم. از خیابان هاش. کنار گذراش که نمی شود ازش رد شد از بس دس انداز داره‌ خواهشا حرف های ما را به گوش مسئولین برسونید. آقای مهدی درزی هستم . باتشکر

 

7037...0917:شهرستان بندرلنگه پیامک زدم مددجو کمیته  امداد امام خمینی هستم قرار بود سبد کالا واریز بشود خبری نشد قرار بود سهام عدالت نفری 175000 هزارتومان واریز شود خبری نشد.

 

9884...0936: دو سال است که در نوبت بیمه کارگران روزمزد هستیم. فقط سالی ۴۰ هزار تومان آزمون میگیرند. بعضی ها چند ساله در نوبت هسن، لطفا رسیدگی کنید

 

0552...0912: در مورد قیمت ها در بوفه های بیمارستان میلاد گزارش تهیه فرمایید. روی کالاها به جای قیمت عبارت ویژه بیمارستان ها درج شده است که اختلاف قیمت با سایر فروشگاه ها دارد. به طور مثال بیستکویت جو ستاک در این بوفه ها 4000تومان است ولی در 2500تومان است. باتشکر موتاب

 

0792...0913: مگر قرار نشد بسته حمایتی دولت از بازنشستگان تا سه مرحله توزیع شود پس چی شد و کی اون ر داره می خوره؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار