مشاور سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ثبت نام بیش از ۱۴۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

توکلی گفت: بر اساس آمار اولیه تعداد. داوطلب نسبت به ثبت نام جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ اقدام کرده اند. ارشد در مرحله دوم ثبت نام:

ثبت نام بیش از. داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در  آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز یکشنبه ۲۸ بهمن آغاز و تا پایان روز چهارشنبه اول اسفند ۹۷ ادامه داشت.

مشاور سازمان سنجش افزود: بر اساس آمار اولیه تعداد ۱۴۸ هزار و ۴۳۱ داوطلب نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ اقدام کرده اند.

توکلی با بیان اینکه داوطلبان باید با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما در این آزمون ثبت نام کنند، بیان کرد: افرادی که دارای شرایط اعلام شده باشند می‌توانند حداکثر در ۲ رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام شوند.

انتهای پیام/

پایان مهلت ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار