اسماعیل هنیه حمایت عمومی مردم فلسطین از قدس اشغالی و مسجد الاقصی را خواستار شد

رئیس دفتر سیاسی حماس از اهالی قدس اشغالی، کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ خواست در مسجد الاقصی تحصن کنند و برای شکست رژیم اشغالگر صهیونیستی، از این مسجد محافظت کنند.

اسماعیل هنیه حمایت عمومی مردم فلسطین از قدس اشغالی و مسجد الاقصی را خواستار شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنش حماس از اهالی قدس اشغالی، کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ خواست در مسجد الاقصی تحصن کنند و برای شکست اقدامات میدانی رژیم اشغالگر صهیونیستی، از این مسجد محافظت کنند.

هنیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد روز جمعه آینده روز "پیشروی برای دفاع از مسجد الاقصی" در کل سرزمین فلسطین خواهد بود. وی از نیرو‌های مقاومت فلسطین نیز خواست از هر طریق و با تمام امکانات موجود از مسجد الاقصی دفاع کنند.

در همین چارچوب کمیته پیگیری نیرو‌های ملی و اسلامی در نوار غزه روز جمعه آینده را جمعه "خشم عمومی علیه رژیم اشغالگر و سیاست‌های فاشیستی آن" نامگذاری کرد.

این کمیته با صدو بیانیه‌ای درباره پیامد‌های وخیم اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجد الاقصی هشدار داد. در این بیانیه تأکید شده است عموم مردم فلسطین با تمام قدرت با توطئه‌ها و اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند.

در این بیانیه همچنین از کشور‌های عربی و اسلامی خواسته شده است مواضع قاطعی در برابر حملات اشغالگران به مسجد الاقصی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار