وزیر راه و شهر سازی؛

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح سنجان اراک در اولویت است

وزیر راه و شهر سازی در بازدید از تقاطع غیر همسطح سنجان اراک گفت: این پروژه در اولویت است.

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح سنجان اراک در اولویت استمحمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از تقاطع غیر همسطح سنجان اراک بدر گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های دارای اهمیت اهمیت است که هم استاندار و هم نمایندگان محترم مردم اراک در مجلس به صورت ویژه پیگیری آن هستند و ما آن را به عنوان یکی از اولویت‌ها در نظر داریم.

اسلامی افزود: پیمانکار پروژه پیمانکارخوبی هست، اما به دلیل کندی تملکات کار متوقف است، ازمردمی که درحاشیه بلوارمستقرند خواهش می‌کنیم با شهرداری تعامل کنند تا با تملکات لازم آزادسازی انجام شود تا طرح قابل اجرا شود و اگراین اتفاق نیافتد پروژه همچنان تعطیل می‌ماند.
وی اضافه کرد: استاندار اهتمام ویژه نسبت به این پروژه داشته اند، امیدوارم که این تملکات صورت بگیرد و این آزادسازی‌های این منطقه انجام شود که پیمانکار بتوانند عملیات اجرایی را تسریع کند ما شاهد تکمیل شدن این پروژه باشیم.

تقاطع غیر هم سطح سنجان تاپایان سال به سرانجام میرسد

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم گفت: وزیر راه قول تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای تقاطع غیر هم سطح سنجان اراک دادند و خوشبین هستیم تاپایان سال پروژه به سرانجام برسد.
آقازاده افزود: تا به حال ۸۰ درصد انجام شده و ۲۰ درصد حدود ۲ تا ۳ پلاک دیگر در حال انجام است فکر می‌کنم تا حداکثر ۲ ماه دیگر پلاک‌های باقی مانده توسط شهرداری تملک شوند.
وی اضافه کرد: بخشی از این پروژه برای تامین اعتبار بخشی به وزارت راه و شهرسازی مربوط است و بخشی هم که به استان مربوط می‌شود باید توسط مدیریت شهری و شهرداری اراک انجام شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
ساخت زیرگذر به جای روگذر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
به وضعیت این چاله چوله های زمین هم رسیدگی کیند همش تصادف رخ میده