در کنار کادری کرمانی؛

ناشنوایان ایران جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند

تیم فوتسال ناشنوایان ایران با کادر فنی کرمانی اش، پس از پیروزی در سومین بازی خود مقابل سنگاپور، جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

محمد حسین مولا سرپرست تیم ملی فوتسال ناشنوایان و رییس انجمن فوتسال ناشنوایان کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: تیم فوتسال ناشنوایان ایران امروز برابر تیم سنگاپور به میدان رفت که این دیدار با نتیجه‌ی پرگل ۱۲ بر صفر به نفع ایران پایان یافت.

وی افزود: تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران با برد امروز، توانست جواز حضور در مسابقات فوتسال جام جهانی ناشنوایان که آبان ماه سال آینده در سوئیس برگزار می‌شود را کسب کند.

رییس هیئت ناشنوایان استان کرمان تصریح کرد: تیم ملی کشورمان شنبه ۴ اسفند جاری خود را برای بازی فینال آماده می‌کند.

مولا با اعلام اینکه فوتسالیست‌های ناشنوای کشورمان در نخستین بازی خود در مصاف با تیم چین نیز ۱۲ بر یک، این تیم را در هم کوبیدند، یادآور شد: بازیکنان شایسته‌ی کشورمان در دومین بازی هم مقابل ژاپن صف آرایی کردند که موفق شدند ۴ بر صفر از سد این تیم بگذرند.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت ها، ایران در گروه خود با کشور‌های چین، ژاپن، سنگاپور هم گروه است، یادآور شد: مسابقات آسیایی اقیانوسیه ۲۰۱۹ تایلند با حضور ۹ کشور از ۲۵ بهمن ماه آغاز شده است و تا ۶ اسفند جاری ادامه دارد.

یادآور می‌شود: محمدحسین مولا سرپرست، رضا یوسفی سرمربی و مهدی صانعی مربی، اعضای کرمانی کادر فنی تیم فوتسال ناشنوایان ایران هستند.

انتهای پیام/ب

برد شیرین فوتسالیست‌های ناشنوای ایران مقابل سنگاپور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار