در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بررسی ورود بیانیه گام دوم انقلاب در کتاب‌های درسی

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: برای ورود بیانیه گام دوم انقلاب به کتاب‌های درسی پیشنهاداتی در شورای مدیران سازمان ارائه شده است.

بررسی ورود بیانیه گام دوم انقلاب در کتاب‌های درسیحجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات این سازمان برای عمل به بیانیه مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب اظهار کرد: باید به این بیانیه به طور اجرایی توجه کنیم و فقط آن را یک بیانیه ندانست.

وی ادامه داد: اینکه بیانیه مقام معظم رهبری در کتاب‌های درسی وارد شود، اقدامی ثانویه است و ما باید این بیانیه را در رفتار، ساختار و فرهنگ سازمانی دستگاه‌های مختلف کشور مورد توجه قرار دهیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بیان کرد: برای توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و ورود آن به کتاب‌های درسی اقداماتی داشتیم و پیشنهاداتی در شورای مدیران سازمان پژوهش ارائه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ذوعلم تصریح کرد: برای ورود آموزه‌های مربوط گام دوم انقلاب در کتاب‌های درسی و اقدامات مربوط به آن در شورای هماهنگی علمی سازمان بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا علاوه بر ورود مطالب کتاب درسی اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت مربوط به این عملیاتی کردن این بیانیه باتوجه به وظایف و مأموریت‌های سازمان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

تلاش برای ورود بیانیه گام دوم انقلاب به کتاب‌های درسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار