وزیر راه و شهر سازی در جمع مردم کمیجان:

امروز ما در جنگ اقتصادی هستیم

وزیر راه و شهر سازی در جمع مردم کمیجان گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی هستیم.

امروز ما در جنگ اقتصادی هستیمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جمع مردم کمیجان گفت: ما به برکت امام و شهدا و استقامت و هشیاری مردم چهلمین پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشتیم و امروز در جنگ اقتصادی هستیم و این جنگ با جنگ نظامی تفاوت ماهیتی دارد اما در هدف و رفتار و روش تفاوت ندارد.

اسلامی افزود: دشمنان در زمان هشت دفاع مقدس جنگ را به ما تحمیل کردند تا انقلاب را از بین ببرند و اکنون هم این جنگ اقتصادی را راه انداختند تا انقلاب را از بین ببرند و تمام تلاش آن‌ها این است که مردم را علیه انقلاب بسیج کنند، اما غافل از اینکه مردم برای حفظ اسلام و این نام انقلاب کرده اند و هدف انقلاب اسلامی اعتلای کلمه حق و عزت ملت و آبادانی سرزمین است.

وی اضافه کرد: ما در این ۴۰ سال فراز و نشیب زیادی داشته ایم، اما نکته مهم این است که هرکاری کردیم تصمیم خودمان بوده است و ساختار کشور با تصمیم خودمان شکل گرفته است بنابراین دلبستگی ما دنیایی و مادی نیست بلکه دلبستگی الهی است.

تنها کشوری که در تصمیم گیری استقلال دارد جمهوری اسلامی ایران است

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز می‌بینیم آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها حتی برای تصمیم گیری در کشور‌هایی هم که در شورای امنیت سازمان ملل حق وتو دارند مداخله میکنند و تنها کشوری که در تصمیم گیری استقلال دارد و هیچ کشوری نمی‌تواند مداخله کند جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: دولت و مجلس در جهت رشد و عمر اقتصادی و کیفیت معیشت و زندگی مردم، برای اشتغال و تولید وقت صرف کرده است و منابعی که در اختیار استانداران و فرمانداران است باید بتوانند مسائل اشتغال و تولید را رونق دهند.

اسلامی تصریح کرد: در خصوص مشکلات راه‌ها جلساتی با مسئولان استان مرکزی داشتیم و یک کارگروه ویژه در استان تشکیل دادیم که این مشکلات را بررسی کنند تا ما بتوانیم عادلانه و عاقلانه تصمیم بگیریم که یکی از موضوعات شهرستان کمیجان و راه‌های ارتباطی این شهرستان بود که محور‌های اصلی و فرعی و تصادفات در این راه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.