مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

۴۲ مرکز در مشهد مجوز پذیرش گردشگران سلامت را دارند

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:۴۲ مرکز در مشهد شامل بیمارستان و ... مجوز پذیرش گردشگر سلامت را دارند.

۴۲ مرکز در مشهد مجوز پذیرش گردشگران سلامت را دارندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، اسماعیل خیامی مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنج شنبه در چهارمین نشست کارگروه گردشگری سلامت که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، گفت: ۱۲بیمارستان، ۸مرکز جراحی محدود و ۲۲کلینیک پوست و مو جزو مراکز تحت پوشش برای پذیرش گردشگران سلامت هستند.

وی تصریح کرد: در صورت وجود شکایت دانشگاه به موضوع رسیدگی می‌کند و طبق آیین نامه وزارت امور خارجه فرد شاکی می‌تواند درخواست خسارت کند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کارگروه گردشگری سلامت به منظور ساماندهی لیدر‌ها و ارائه خدمات بهتر به گردشگران سلامت، در نظر دارد تا با برگزاری استارت اپ گردشگری سلامت توسط سازمان میراث فرهنگی جهت راه اندازی سایت گردشگری سلامت اقدام کند. پس از آموزش لیدر‌های گردشگری سلامت و صدور کارت و کد مخصوص برای آن‌ها به آژانس‌های گردشگری سلامت معرفی می‌شوند

خیامی افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همکاری با انجمن‌ها و شرکت‌های گردشگری نیز از دیگر فعالیت‌های پیش بینی شده برای آینده است و برای ساماندهی لیدر‌ها نیز آموزش و اطلاع رسانی به مراکز درمانی بیماران خارجی، صدور دستور العمل‌های تکمیلی برای مراکز درمانی و هماهنگی با مطب‌ها و سایر موسسات درمانی و پاراکلینیکی ضرورت دارد.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراکز هدف بیمارستان ها، مراکز جراحی محدود و کلینیک‌های پوست و مو هستند که همگی باید مجوز ipd داشته باشند و برای جلوگیری از رقابت ناسالم هر شرکت گردشگری سلامت ماهیانه می‌تواند تعداد مشخصی بیمار به دانشگاه معرفی کند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مراکز سلامت گردشگری باید مجوز ipd داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.