وزیر نیرو در کرمان از برداشت بیش از حد آب از سفره های زیرزمینی در کرمان انتقاد کرد و گفت: برداشت آب باید مدیریت شود.

برداشت آب از سفره های آب باید مدیریت شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان رضا اردکانیان وزیر نیرو در جمع خبرنگاران در سیکل ترکیبی شوباد کهنوج گفت: در سفر به جنوب کرمان از شهر‌های مختلفی بازدید کردیم تعدادی پروژه عملیات اجرایی و تعدادی افتتاح شد.

وی افزود:در بخش آبرسانی هم بهره برداری از چند طرح داشتیم در چنین فرصت‌هایی مجال این است که با مدیران استانی گفتگو داشته باشیم وبه حل مشکلات منطقه بپردازیم.

وزیر نیرو با اشاره به ساماندهی چاه‌های غیر مجاز تصریح کرد: در جنوب دو روستای چمن در جیرفت و چاه حسن در رودبار جنوب برای تجمیع و کنتور گذاری چاه‌های مجاز انتخاب شدند و چاه‌های غیر مجاز باید ساماندهی شوند.

وی افزود:در استان کرمان برداشت بیش از حد مجاز از سفره‌های آب زیر زمینی انجام می‌شود.

اردکانیان گفت: موضوع آب بسیار موصوع حساس و مهمی است برای مدیریت آن باید همه باهم کار کنیم هیچ دستگاهی به تنهایی موفق نخواهد شد.

وی اظهار کرد: انجام همه کار‌ها دریک بازه زمانی کوتاه انجام نمی‌شود قبل از هرکس خود مجوعه این باور را پیدا کنند اگر باهم کار کنیم همه مشکلات برطرف خواهدشد.

وزیر نیرو با اشاره به نقش رسانه‌ها در جامعه گفت: رسانه‌ها نقش بسار مهمی دارند و رسانه‌های محلی در بحث همکاری و مشارکت، مسئولین را مدام در معرض این سوال قرار دهند آیا کار‌ها با همکاری انجام می‌شود یا جداگانه و با تعامل مسئولین بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ح

استفاده استان کرمان از سفره‌های آب زیر زمینی بیش از حد مجاز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
من از باشگاه خبرنگاران درخواست دارم یه گزارش از کبودراهنگ تهیه کنن که زمین چجوری نشست کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
تو رو خدا فکری در مورد شهرستان کبودراهنگ کنید که زمین سال به سال داره نشست میکنه