تیم‌های برتر اولین دوره مسابقات والیبال بانوان خوی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محرم اکبرزاده شهردارخوی گفت: اولین دوره مسابقات والیبال بانوان خوی با هدف ارتقای نشاط و ایجاد فضای مفرح برای بانوان درکنار توسعه فعالیت‌های ورزشی بانوان و مشارکت‌های گروهی در این فعالیت‌ها از سوی شهرداری خوی برگزار شد.

اکبرزاده افزود: ازمهمترین مولفه‌های شهر‌های پویا و توسعه یافته در کنار رشد عمرانی شهر، مشارکت‌های اجتماعی وحضور موثر شهروندان در فعالیت‌های گروهی بویژه ورزش‌های تیمی است که این فعالیت‌ها بخش مهمی از زمینه سلامت جسمی و روانی مردم را شکل می‌دهد.

شهردارخوی اضافه نمود: شهرداری خوی گام‌های متنوع و مختلفی درحوزه پروژه‌های عمرانی با زیرساخت ورزشی و فرهنگی برداشته و در کنار این پروژه ها، اقدامات ویژه‌ای برای فعالیت‌های ورزشی بصورت تیمی و یا همگانی در سطح شهر انجام داده است.

اکبرزاده تصریح کرد: مسابقات فوتبال محلات برای چهارمین سال خود در تابستان امسال تجربه‌های بسیار خوبی را با حضور ۶۵۰ کودک و نوجوان به ثبت رساند و برای اولین بار شهرداری به اجرای مسابقات والیبال بانوان اقدام نمود که با حضور ۱۵ تیم از ادارات و نهاد‌ها و باشگاه‌های مختلف ورزشی بانوان و بویژه از زیرمجموعه هییت والیبال شهرستان خوی در این رویداد ارزشمند ورزشی حضور یافتند.

شهردار خوی گفت: در مجموع ۲۹ مسابقه فشرده در طی ۱۰ روز گذشته با حضور بانوان علاقمند و تیم‌های مختلف و مجموعه تیم داوری و مدیریت بازی‌ها انجام شد و در نهایت روز پنجشنبه ۲ اسفندماه با انجام بازی‌های نیمه نهایی و فینال از تیم‌های برتر اولین دوره مسابقات والیبال بانوان خوی طی مراسمی تجلیل شد.

اکبرزاده خاطر نشان کرد: تیم‌های والیبال امید چمران، کوثر، جانبازان و تیم بنیاد شهید به دوره نیمه نهایی راه یافته و پس از انجام بازی‌های نیمه نهایی و فینال بین چهارتیم راه یافته در نهایت تیم‌های بانوان جانبازان، امید بانوان و تیم کوثر چمران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودندو تیم جوانان چمران نیز کاپ اخلاق این مسابقات را بدست آورد.

شهردار خوی افزود: در مراسم ویژه اختتامیه مسابقات والیبال بانوان خوی از تیم اول مسابقات با اهدای لوح و تندیس و جایزه نقدی ۳ میلیون تومان، تیم دوم با اهدای لوح و کاپ قهرمانی و جایزه نقدی ۲ میلیون تومان و از تیم سوم نیز با اهدای لوح و کاپ قهرمانی به همراه جایزه نقدی ۱/۵میلیون تومان از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی تقدیر شد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری مسابقات والیبال در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.