امام جمعه مهریز:

بیانیه گام دوم رهبری ترسیم آینده انقلاب است

امام جمعه مهریز گفت: بیانیه گام دوم رهبری ترسیم آینده انقلاب است و جهش مادی و معنوی در کشور ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت السلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه مهریز گفت: بیانیه گام دوم رهبری ترسیم آینده انقلاب و جهش مادی و معنوی با رعایت هفت محور بیان شده توسط رهبری در کشور ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در این بیانیه راهبردی معنویت، اخلاق و سبک زندگی مهم‌ترین محور‌های مورد تاکید رهبری است و دشمن از طریق آن در صدد وارد کردن ضربه‌های اخلاقی، سیاسی و اقتصادی به ملت ایران است، ولی با تکیه بر جوانان این امر غیر ممکن خواهد بود.

حجت السلام محی الدینی افزود: بیانیه مقام معظم رهبری نشانه قدرت ولایت فقیه در جامعه و کوتاه نیامدن ملت ایران در برابر دشمنان است.

خطیب نماز جمعه با اشاره به اینکه دانش آموزان سربازان انقلاب اسلامی هستند گفت: مربیان امور تربیتی باید دانش آموزانی انقلابی همراه با ایجاد روحیه دینداری و انتقال ارزش‌های انقلاب با کمک رسانه‌ها تربیت کنند.

وی ادامه داد: علم آموزی نسل‌های دانشگاهی و مدارس در کنار تربیت اسلامی، حفظ ارزش‌های دینی، عقلی و اجتماعی آن‌ها مهم‌ترین اصل در تربیت ستادی ست که شهیدان رجایی و باهنر پایه گذاری کرده اند.

حجت السلام محی الدینی با تبریک روز زن و مقام مادر افزود: حضرت فاطمه سرور زنان عالم الگوی همه کمالات در عبادات، بندگی، تربیت فرزندان، همسرداری و خانه داری است.

وی با تبعین سخن امام خمینی تصریح کرد: روز زن و مادر به این معناست که بانوان باید در راه تقوا تربیت فرزندان، زندگی خانوادگی و زینت‌های معنوی حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار