پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت آیت‌ الله مؤمن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با صدور پیامی درگذشت فقیه عالیقدر «آیت الله محمد مؤمن» را تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده، ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت فقیه عالیقدر «آیت الله محمد مؤمن» را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

بیت مکرم آیت الله مؤمن

سلامٌ علیکم

درگذشت فقیه عالیقدر «آیت الله محمد مؤمن» موجب تأثر و تألم فراوان شد.

آن عالم وارسته سال‌های عمر گهربار خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر حق و حقیقت و خدمت به اسلام و انقلاب سپری کردند و ترویج فرهنگ مذهبی و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی را سر لوحه خویش قرار دادند. عالم مجاهدی که همواره با تأسی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند. آن عالم روحانی در جهت سرنگونی حکومت ستم‌شاهی از مبارزان فعال بودند و پس از انقلاب اسلامی نیز تا آخرین لحظات عمر در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های علمیه، شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری خدمات ارزشمندی داشته‌اند.

این مصیبت بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران و آن بیت محترم تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌کنم. انشاءالله روح بلند آن عالم ربانی در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار