معاون دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر:

خدمات دهی حوزه درمان در فنوج گسترده‌تر می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: به زودی خدمات‌دهی حوزه درمان در شهرستان فنوج گسترده‌تر می‌شود.

خدمات دهی حوزه درمان در فنوج گسترده‌تر می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، کامران کردی در جلسه نشست پیگیری مسائل و مشکلات درمانی مرکز درمان بستر شهرستان فنوج که به اتفاق دکتر بهنام زاهی رئیس شبکه بهداشت و درمان فنوج در محل دفتر معاونت درمان برگزار شد، اظهار داشت: به زودی خدمات‌دهی حوزه درمان در شهرستان فنوج گسترده‌تر می‌شود.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در این نشست افزود: می‌توان با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی توانمند و تجهیزات بیشتر شاخصه‌های درمانی ۴ شهرستان فنوج، دلگان، کنارک و مهرستان که دارای مراکز درمان بستر هستند را ارتقاء داد.

وی وضعیت درمانی شهرستان فنوج را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در حال حاضر یک متخصص داخلی در بیمارستان تازه التاسیس فنوج مستقر است که ماهیانه ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ بیمار را به صورت سرپالی ویزیت می‌کند و تمام تلاش ما بر این هست که زیر ساخت‌های بخش بستری را نیز آماده کنیم.

کردی با اشاره به اینکه جذب نیروی متخصص اطفال، زنان و زایمان و رادیولوژی در بیمارستان فنوج در اولویت‌های معاونت درمان قرار دارد، گفت: دستگاه سونوگرافی نیز به زودی با انتقال به فنوج در بیمارستان این شهر راه‌اندازی می‌شود و به نیاز‌های مردم پاسخگو خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین به زودی بلوک زایمانی فنوج را به بیمارستان انتقال خواهیم داد و قطعا با انتقال بلوک زایمانی به محل ساختمان بیمارستان فنوج شاهد کیفیت بهتر خدمات دهی و شاهد ارتقای بهداشت و درمان در این شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

خدمات دهی  حوزه درمان در فنوج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار