افتتاح ۳۱ طرح بهداشتی درمانی در سراوان

مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان گفت: امسال با بهره برداری از ۳۱ طرح بهداشتی درمانی در این شهرستان دسترسی مردم به خدمات سلامت افزایش یافت.

افتتاح ۳۱ طرح بهداشتی درمانی در سراوان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر محمد باقر یوسفی مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان اظهار داشت: توسعه و راه اندازی بخش اورژانس و بلوک زایمانی از مهمترین طرح‌های بهداشتی و درمانی و مطالبه جدی مردم سراوان بود که در این مدت افتتاح شد.

وی ادامه داد: علاوه بر توسعه زیر ساخت‌های سلامت هم اینک ۴۵ پزشک متخصص در بیمارستان و کلینیک رازی سراوان به طور تمام وقت به مردم خدمات سلامت ارائه می‌کنند که برای نخستین بار متخصص گوش و حلق و بینی نیز به این بیمارستان اضافه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان افزود: بخش اورژانس و بلوک زایمانی سراوان، مرکز خدمات جامع بیماری‌های غیر واگیر و کلینیک دیابت و مرکز تشخیص زود هنگام سرطان مجهز به یک دستگاه ماموگرافی، توسعه مراکز بهداشتی به یونیت دندانپزشکی، توسعه آزمایشگاه به دستگاه‌های مدرن پا تولوژی، افزوده شدن دستگاه‌های اسپیرومتری و آندسکوپی و افزوده شدن چند دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های سلامت از جمله تجهیزاتی هستند که ضمن توسعه زیر ساخت‌ها خریداری و مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

افتتاح طرح بهداشتی درمانی در سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار