سپاهان در یک قدمی قهرمانی قرار گرفت

تیم هندبال سپاهان با پیروزی در هفته هفدهم لیگ برتر در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی این مسابقات قرار گرفت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز برگزار شد و با برتری سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.

در اصفهان و در خانه هندبال، سپاهان صدرنشین از ساعت ۱۶ امروز میزبان صنعت مس کرمان بود که با برتری ۱۸ بر ۱۵ در این مسابقه همچنان جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی را حفظ کرد و در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال قرار گرفت.

سپاهان با کسب این برد ۲۶ امتیازی شد تا قهرمانی‌اش تا حدود زیادی مسجل شود. با این شرایط تنها با شکست سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر برابر نیروی زمینی کازرون و برتری پرگل زاگرس اسلام آباد برابر ذوب‌آهن، قهرمانی سپاهان با تهدید مواجه می‌شود.

تیم زاگرس اسلام آباد در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف سربداران سبزوار رفت و با نتیجه ۳۴ بر ۳۱ پیروز شد تا با ۲۴ امتیاز همچنان در تعقیب سپاهان باشد.

در سایر دیدار‌های هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان، ذوب‌آهن در خانه نفت و گاز گچساران به پیروزی ۲۵ بر ۱۹ رسید و هیئت هندبال نجف‌آباد برابر فرازبام خائیز دهدشت با نتیجه ۳۲ بر ۲۷ شکست خورد تا همچنان در انتهای جدول ۹ تیمی مسابقات جا خوش کند.

هفته پایانی لیگ برتر هندبال جمعه هفته آینده برگزار می‌شود. 

 
انتهای پیام/م 
 

دیدار تیمهای هندبال سپاهان و صنعت مس کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.