در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

قصه «لحظه گرگ و میش» برایم ملموس بود/ ضعف فیلمنامه‌‌ها مرا گزیده‌ کار کرده است

گودرزی گفت: «لحظه گرگ و میش» مقطعی از تاریخ است که ما گذراندیم و لحظات آن برایم ملموس است.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلیل انتخاب نقش در سریال «لحظه گرگ و میش» و ویژگی‌های آن اظهار کرد: حضور همایون اسعدیان به عنوان کارگردان اولین انگیزه من برای این همکاری بود. سال‌ها بود که با او کار نکرده بودم و خیلی دوست داشتم که همکاری مجدد داشته باشم؛ از طرفی هم بخشی از انتخاب من مربوط به تاریخی بود که ما گذرانده بودیم و برایم این لحظات بسیار ملموس بود.

قصه «لحظه گرگ و میش» برایم ملموس بود/ ضعف فیلمنامه‌‌ها من را گزیده‌کار کرده است
بازیگر سریال «ترانه مادری» افزود: شاید آن زمان فرزند من کوچک بود و من آن را به جبهه نفرستادم، اما این لحظات را به چشم خود دیدم. آن قسمت‌های مونولوگ گویی که توران با ۳ همسر شهید خود داشت قسمت‌هایی بود که در لحظه و در صحنه، همایون اسعدیان آن‌ها را می‌نوشت و من حفظ می‌کردم؛  در واقع تمام آن جملات تداعی‌گر همان احوالات بود.

گودرزی بیان کرد: «لحظه گرگ و میش» برایم تداعی کننده تاریخی بود که در برهه‌ای از زمان گذرانده بودم و به همین دلیل نقش آفرینی برایم سخت نبود. در عین حال کار درام به طور مطلق هیچ وقت آسان نبوده و نیست. بلکه حسی است و برای ملموس شدن این حس در حرفه ما این موارد طبیعی است.

قصه «لحظه گرگ و میش» برایم ملموس بود/ ضعف فیلمنامه‌‌ها من را گزیده‌کار کرده است
گودرزی درباره نزدیک شدنش به نقش توران که یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال است باتوجه به سابقه حرفه‌ای اش در بازیگری گفت: بازیگر حرفه‌ای تا درصد بالایی به نقش نزدیک می‌شود و هرجایی که نیاز به ریزه کاری‌هایی باشد، از کارگردان کار کمک می‌گیرد. این امتیاز ما بود که یک کارگردان متین، موقر، بی حاشیه و بدون دردسر با مدیریت عالی در کنارمان بود که می‌توانست خواسته‌های تمام گروه را برطرف کند که در نتیجه پروژه‌ای دوستانه و دوست داشتنی را در کنار هم به پایان رساندیم.

بازیگر تله فیلم «ماه منیر» گزیده کاری خود را ضعف در فیلمنامه‌ها عنوان کرد و افزود: فیلمنامه‌ها ضعیف شده است و آنقدر باکیفیت نیست که بتوانم بلافاصله آن‌ها را بپذیرم. بعضی کار‌ها شرایط خوبی برای کار کردن ندارند و شاید من دوست داشته باشم که پروژه از هرنظر ایده‌آل باشد تا در آن حضور داشته باشم.

قصه «لحظه گرگ و میش» برایم ملموس بود/ ضعف فیلمنامه‌‌ها من را گزیده‌کار کرده است

گودرزی درباره بازخورد مخاطبان از سریال «لحظه گرگ و میش» تصریح کرد: الحمدلله میزان استقبال مخاطبان از سریال بسیار خوب بود. به هرحال هر اثری ایراد‌هایی دارد که ممکن است بخشی از آن به بیرون از پروژه بازگردد. امیدوارم مخاطبان ایراد‌های کار را ببخشند و ارتباط خوبی با سریال بگیرند.

گفتنی است؛ سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در ۵۰ قسمت تولید شده و هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۳۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
عالی بود بعد از چندین سال بازم ب شبکه ۳تیریک ب کارگردان و بازیگران این فیلم تبریک میگم.
آخرین اخبار