مهران غفوریان برای شبکه نسیم برنامه می‌سازد / فیلم سینمایی «نون خامه‌ای» را سال آینده کلید می‌زنم

غفوریان گفت: نوروز ۹۸ با سریال «مرقانون» همراه مخاطبان هستم و سال آینده سینمایی «نون خامه‌ای» را کلید خواهم زد.

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سریال نوروزی شبکه سه اظهار کرد: هم اکنون مشغول تصویربرداری سریال تلویزیونی «مرقانون» برای نوروز ۹۸ هستیم.

وی در ادامه گفت: مدتی بود مردم از من سوال می‌کردند که چرا دیگر در سریال‌ها بازی نمی‌کنم، یکی از دلایل حضورم در سریال «مر قانون» است. درواقع من بازی در این سریال را به خاطر مردم قبول کردم تا نوروز امسال هم کنار مردم باشم.

غفوریان افزود: گروه خیلی خوبی را در این سریال شاهد هستیم و یکی از دلایل حضور هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، یوسف تیموری و اشکان اشتیاق است. البته خودم در سریال «مرقانون» نقش فرشید برادر مرجانه گلچین بازی می‌کنم.

وی درباره بازی در نقش‌های کلیشه‌ای بیان کرد: پیشنهاد بازی در چند فیلم سینمایی دارم که شبیه کارهای قبلی‌ام است و سعی می‌کنم نقش‌هایی را قبول کنم که متفاوت از نقش‌های گذشته باشد. خوشبختانه نقش جدی در فیلم «داش آکل» و «ارادتمند؛ نازنین، بهاره ،تینا» نقش جدی داشتم و منتظر نقش‌های متفاوت هستم. البته دغدغه کارگردانی در کنار بازیگری دارم و قرار بود آبان ماه فیلم خود را کلید بزنم اما این اتفاق رخ نداد و سال آینده فیلم «نون خامه‌ای» را کلید می‌زنم و حدود ۶ ماه با محمدرضا آرین فیلمنامه آن را نوشتیم و تهیه‌کننده این فیلم علی سرتیپی است.

غفوریان درخصوص سریال «زیر آسمان شهر» توضیح داد: زمانی که خبر ساخت «زیر آسمان شهر» دادم استقبال خوبی را شاهد بودم. رضا عطاران به عنوان مشاورپروژه اعلام آمادگی کرد و این خیلی جذاب است علاقه بسیاری برای ساخت «زیر آسمان شهر۴» دارم، اما هنوز زمان آن قطعی نیست و بستگی به شرایط دارد البته این روزها طرح تاکشو در شبکه نسیم تصویب شده است که خودم آن را اجرا می کنم و قرار است روی آن کار کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
توهم فیلم ت بساز گرچه این گرونی ها داره ماراهم میسازه تو هم بساز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
یک دلقک میره . یکی جاشو پر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۰:۳۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
انشالله ک موفق باشید
آخرین اخبار