مدیرعامل بنیاد برکت در یاسوج:

بنیاد برکت ۱۵ هزار طرح اشتغالزایی اجرا می‌کند

مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: برای سال آینده افزون بر ۱۵ هزار طرح اشتغالزایی در سطح مناطق محروم کشور توسط این بنیاد هدف گذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت گفت  : با اجرای این تعداد طرح اشتغالزایی افزون بر ۲۳ هزار شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: از مجموع حدود ۴۱ هزار شغل مستقیم ایجاد شده در سال جاری توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سهم بنیاد برکت از این تعداد ۱۸ هزار مورد با حدود ۱۰ هزار طرح اشتغالزایی بوده است.

جعفری یادآور شد: رویکرد و سیاست راهبردی بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توانمندسازی و اجرای طرح‌های اجتماع محور در سطح مناطق محروم کشور است.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در چند سال گذشته بیش از ۴۰ هزار پروژه را با سرمایه گذاری افزون بر ۵۰۰ هزار میلیارد ریال در سطح کشور راه‌اندازی کرده است.

بیش از یک هزار و ۵۵۰ مدرسه، یک هزار و ۲۰۰ مرکز فرهنگی، ۳۰ هزار واحد مسکونی، یک هزار و ۱۰۰ پروژه درمانی، ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی و ۱۵۹ مرکز جامع پزشکی از جمله این پروژه‌ها هستند.

همچنین به همت بنیاد برکت، سالن ورزشی چند منظوره سردار ستار اورنگ نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه وبویراحمد با حضور سعید جعفری مدیرعامل این بنیاد، علی محمد احمدی استاندار و جمعی از مسئولان محلی در روستای نقاره خانه شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.

میزان اعتبار هزینه شده برای این سالن ورزشی افزون بر ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

افتتاح این سالن ورزشی نخستین طرح از مجموع ۱۰۶ پروژه عمرانی تعهد شده از سوی بنیاد برکت در این استان بوده است.


پنجم اسفند سال ۱۳۹۵ تفاهم‌نامه‌ای بین مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی به امضا رسید.

میزان تفاهم‌نامه امضا شده بین مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد و این بنیاد افزون بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.
سهم طرح‌های عمرانی در قالب ۱۰۶ پروژه نیز رقمی افزون بر ۴۳۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/غ

اجرای طرح های اجتماع محور در مناطق محروم

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.