سنددار شدن ۹۳ هزار متر مربع از املاک تملک شده در سنندج

مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها مبنی بر تملک املاک متعلق به شهرداری از صدور سند برای ۹۳ هزار مترمربع از املاک تملک شده خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیر عمیدی گفت: این املاک شامل مشاعی، ناشی از طرح تفکیکی و ۱۰ درصد حق السهم شهرداری و املاک تملیکی که از سال‌های قبل بلاتکلیف مانده بود، است.

وی افزود: برای املاکی همانند عرصه ترمینال به متراژ حدود ۴۲ هزار مترمربع و سازمان خدمات موتوری به متراژ ۴۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع که پیش از این عرصه در اختیار شهرداری بود و مالکیت آن‌ها به صورت مشاعی بود نیز سند صادر شده است.

مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج اضافه کرد: صدور سند برای ملک واقع در نایسر به متراژ سه هزار و ۳۷۸ مترمربع و ملکی واقع در شهرک سعدی به متراژ حدود ۷۲۰ مترمربع در راستای اعمال ماده ۱۰۱ شهرداری‌ها بوده است.

وی یادآور شد: ۱۰ درصد حق السهم شهرداری ناشی از تفکیک ملک واقع در تپه کرباسی به متراژ ۴۴ مترمربع نیز از دیگر املاک تملک شده این شهرداری است که برای آن‌ها سند صادر شد.

عمیدی تاکید کرد: ۷۰۰ متر زمین در بلوار انتظام، یک هزار و ۵۸۰ متر مربع شامل ۹ قطعه در تعاونی سد گاوشان و یک هزار و ۷۶۴ متر مربع شامل ۱۰ قطعه تعاونی حمل و نقل ناشی از طرح تفکیکی از دیگر مواردی است که سند آن به نام شهرداری سنندج انتقال یافت.

حفاظت و صیانت از اموال عمومی شهرداری بویژه املاک و جلوگیری از تجاوز و تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی یکی از مهمترین اهداف و رسالت‌های اداره املاک شهرداری است.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: شهرداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.