پایانه مرزی چذابه، ایستگاه پایانی محموله کود شیمیایی قاچاق

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: ۲ کامیون باری حامل ۵۰ تن کود شیمیایی قاچاق در پایانه مرزی چذابه توقیف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عبدالله نظرپور، فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: روز گذشته مأموران هنگ مرزی دشت آزادگان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل خودرو‌های باری در بارانداز پایانه مرزی چذابه موفق به توقیف ۲ دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق شدند.

وی به بازرسی ماموران از این کامیون‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در بازرسی‌ها ۵۰ تن کود شیمیایی که بدون اظهارنامه گمرکی قاچاق و با هدف خروج از کشور بارگیری شده بود کشف گردید.

سردار نظرپور در ادامه افزود: قاچاقچیان سعی داشتند این محموله قاچاق را در کامیون‌های عراقی جاساز کنند که با هوشیاری مرزبانان ما از دست یابی به هدف شومشان بازماندند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با بیان اینکه ۴ نفر در این خصوص دستگیر شدند اذعان داشت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، اظهار کرد: تلاش مرزبانان برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

کشف محموله کود شیمیایی قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار