احداث ۵۰ کلینیک صنعت در سال ۹۸ با حمایت بسیج

سردار غیب‌پرور گفت: بسیج در پی احداث ۵۰ کلینیک صنعت در سال ۹۸ است و این اقدام گام مناسبی برای عارضه‌یابی و حل مشکلات صنعت است.

احداث ۵۰ کلینیک صنعت در سال ۹۸ با حمایت بسیجبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت با اشاره به ورود انقلاب به دهه پنجم اظهار کرد: انقلاب بسیج از خواسته‌های مقام معظم رهبری است و اثربخشی و اقدامات آن را می‌توان در عرصه‌های مختلف به وضوح مشاهده کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: شناسایی نیروی متخصص انسانی و ایجاد شبکه توانمند از این سرمایه عظیم، می‌تواند کشور را برای رشد و توسعه کمک کند.

وی افزود: بسیج صنعت در پی احداث ۵۰ کلینیک صنعتی در سال ۹۸ است که این اقدام گام مناسبی برای عارضه‌یابی و حل مشکلات صنعت است.

سردار غیب پرور ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با دولت بیان کرد: بسیج پتانسیل عظیم کشور است و مکرر به رئیس جمهور اعلام کردیم که آمادگی همکاری با دولت را داریم و همکاری‌های خوبی از سوی رئیس جمهور صورت گرفته و این توقع همکاری از مجلس شورای اسلامی هم می‌رود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: ما ادعای مدیریت نداریم و برای نوکری آمده‌ایم و تقاضا داریم مسیر را برای ما باز کنند تا با حرکت‌های جهادی و رفتار‌های انقلابی مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار