هنرمند اردبیلی رتبه نخست سوگواره «سفر تا صفر» را کسب کرد

آرام علایی هنرمند تصویرگر اردبیلی رتبه نخست بخش تصویرسازی پنجمین دوره سوگواره «سفر تا صفر» را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سوگواره سفر تا صفر، نخستین بار در محرم سال ۹۳ در سطح استانی شروع به کار کرد و در دوره‌های دوم و سوم که به ترتیب در سال‌های ۹۴ و ۹۵ برگزار شد سطح منطقه‌ای کشور را پوشش داد و در دو دوره اخیر، این سوگواره در سطح کشوری برگزار شد.

طبق اعلام دبیرخانه این سوگواره؛ حدود هزار اثر در دوره‌ی سوم دریافت شد و تعداد این آثار در سال گذشته به حدود ۲ هزار و ۸۰۰ اثر رسید و سال ۹۷ در حدود ۲ هزار و ۲۰۰ اثر در ۵ بخش و ۱۱ رشته دریافت و داوری شده است که از این بین؛ آرام علایی، موفق به کسب رتبه اول بخش تصویرسازی پنجمین دوره سوگواره «سفر تا صفر» شد.

آرام علایی؛ متولد ۱۳۶۵ در اردبیل، کارشناس گرافیک و عضو انجمن ملی تصویرگران ایران، است. دبیری بخش تصویرسازی هنرواره ملی «انقلاب اسلامی؛ روایت ایرانی»، تدریس در رشته نقاشی کودک و تصویرسازی، نفر اول جشنواره سراسری قرآنی هنر‌های تجسمی قناعت و ساده زیستی، مقام اول نخستین جشنواره منطقه‌ای قرآنی گناهان زبانی، مقام برگزیده بخش تصویرسازی یادواره سراسری ادبی هنری خط سرخ منا، برگزیده چهارمین جشنواره بین المللی هنر‌های تجسمی فجر، برگزیده تقدیری چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز حوزه هنری و برگزیده چهارمین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم، از جمله افتخارات این هنرمند تصویرگر جوان اردبیلی است.

انتهای پیام/ح

درخشش هنرمند اردبیلی در جشنواره سوگواره سفر تا صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار