حمایت مردم کوبا از ونزوئلا با امضای طوماری در مخالفت با مداخله خارجی

شمار زیادی از شهروندان کوبایی با امضای طوماری، حمایت خود را از دولت قانونی ونزوئلا در برابر دخالت‌های خارجی اعلام کردند.

حمایت مردم کوبا از ونزوئلا با امضای طوماری در مخالفت با مداخله خارجیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بیش از سه میلیون شهروند کوبایی در چارچوب همبستگی با ونزوئلا و با شعار "دست از سر ونزوئلا بردارید"، طوماری علیه مداخله در این کشور امضا کردند.

کاردار سفارت ونزوئلا در کوبا در سخنانی، از ملت کوبا به سبب حمایت از کشورش قدردانی و تاکید کرد همبستگی بین دو کشور پادزهری در برابر امپریالیسم است که می‌کوشد در ونزوئلا جای پایی برای خود پیدا کند.

وضعیت سیاسی ونزوئلا به دنبال آنکه خوان گوایدو، سردسته مخالفان این کشور بیست و سوم ژانویه خود را رئیس جمهور موقت اعلام کرد و بلافاصله از سوی آمریکا به رسمیت شناخته شد، رو به وخامت رفت.

انتهای پیام/

مخالفت مردم کوبا با مداخله خارجی در امور ونزوئلا

برچسب ها: ونزوئلا ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
این یعنی همان محور مقاومت در منطقه خاورمیانه علیه استکبار و استعمار آمریکا و متحدان سنتی همراهش تمام کشورهای ظلم ستیز و استکبار ستیز آمریکای لاتین باید در یک جبهه متحد با هم علیه زیاده خواهی های آمریکا و متحدانش ایستادگی کنند با یک اتحاد و همبستگی همیشگی رهبران آزادیخواه این منطقه با اتکا به ملت و ارتش و قانون اساسی خودشان که با آراء حداکثری از منتخبان مردمی و رهبران آزادیخواه خود حمایت کنند و راه فیدل کاسترو - هوگوچاوز - نیکلاس مادورو اوو مورالس.......را احیاء کنند و زنده کنند و ادامه بدهند و علیه استکبارجهانی و استعمارگر پیر و متحدانش قیام کنند...........
آخرین اخبار