پایان رقابت‌های دارت طبس

رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس از پایان رقابت‌های دارت این شهرستان با قهرمانی ملی پوشان جوان خبر داد.

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت:مسابقات دارت آزاد شهرستان طبس در حاشیه شانزدهمین مرحله از اردوی تیم ملی دارت جوانان کشور با حضور ۱۵ شرکت کننده در محل خانه دارت این شهرستان برگزار شد.

وی افزود:در بخش بانوان عسل عوض زاده، مهشاد عوض زاده از گرمسار، فاطمه صفی از اصفهان و زهرا رمضانی از مشهد به ترتیب سکو‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

قدیمی گفت: در بخش مردان نیز که با حضور ۲۸ ورزشکار برگزار شد، مهرداد سیفی از تهران، امیر علی رمضانی از مشهد، امیر مهدی زنگی آبادی از کرمان و رضا معدن پیشه از کرج به ترتیب سکو‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

خرمشاد رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی نیز گفت: آخرین دور لیگ برتر ووشو استان یادبود ۲۰۰۰شهید والامقام استان در نیم فصل اول این دوره از رقابت‌ها دوم و سوم اسفند ماه سال جاری به میزبانی خانه ووشو شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های کفش میامی، هیئت ووشو نهبندان، معماری داخلی اشکوب، پایگاه فرهنگی اجتماعی مهرشهر، آرین فایتر آرین شهر، شانه تخم مرغ گوهر کویر و ستارگان شهرداری خضری در برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

انتهای پیام/غ

پایان رقابت‌های لیگ برتر ووشو خراسان جنوبی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.