مردم واحد‌های مسکونی بلا استفاده خود را در اختیار گردشگران قرار دهند

فرماندار هرسین گفت:: مردم واحد‌های مسکونی بلا استفاده خود را در اختیار گردشگران قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،دومین جلسه ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی در شهرستان هرسین به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه طی سخنانی بر اجرای کلیه مصوبات این ستاد تاکید کرد و گفت : مصوبات ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی می‌بایست در جهت ارائه خدمت هر چه بهتر به مسافران و گردشگران باشد و در صورت عدم اجرای مصوبات با خاطیان برخورد خواهد شد.

بهسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی عمومی، زیبا سازی مبادی ورودی و خروجی، روکش و مرمت آسفالت، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، جمع آوری و رفع سد معبر، آماده سازی و تجهیز محل‌های اسکان و آماده باش صد در صدی ادارات خدمات رسان از موضوعاتی که توسط فرماندار هرسین بر اجرای آن تاکید شد.

شاه آبادی در بخش دیگری از سخنانش بر توسعه گردشگری روستایی تاکید کرد و از مسئولین مربوطه خواست با زیباسازی و ارائه خدمات هرچه بهتر در روستا‌های هدف گردشگری به توسعه صنعت توریسم و ایجاد درآمد در روستا‌ها کمک کنند.

فرماندار هرسین همچنین تصریح کرد: در بحث ایجاد نمایشگاه در سایت تاریخی بیستون از ظرفیت شهرستان و افراد بومی واجد شرایط استفاده خواهیم کرد.

امیر شاه آباد بررسی عملکرد خبازی‌ها در ایام تعطیلات نوروز را از دیگر وظائف مهم این ستاد برشمرد و افزود: خبازی‌ها در ایام تعطیلات رسمی نوروز مجاز به تعطیلی نمی‌باشند و باید طبق برنامه‌های قبلی و تعطیلی‌های قانونی خود اقدام نمایند.

فرماندار هرسین در ادامه سخنانش از شهروندان هرسینی خواست در راستای توسعه گردشگری شهرستان هرسین واحد‌های بلا استفاده خود را به مسافران و گردشگران اجاره دهند.

امیر شاه آبادی در پایان سخنانش از عدم برخورد با افرادی که اقدام به ریختن نخاله در حاشیه شهر و راه‌ها میکند به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: ادارات متولی طی جلسه‌ای با این افراد که قبلا شناسایی شده اند اتمام حجت نمایند .

 

انتهای پیام/د

خبازی‌ها در ایام تعطیلات رسمی نوروز مجاز به تعطیلی نمی‌باشند

برچسب ها: استانداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار