ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا به خاطر بازنشر یک توییت در تمجید از پدرش در حوزه سیاست علوم و فناوری مورد تمسخر کاربران اینترنتی قرار گرفت.

ایوانکا ترامپ مورد تمسخر کاربران قرار گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی اسپوتنیک، ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا به خاطر بازنشر یک توییت در تمجید از پدرش در حوزه سیاست علوم و فناوری مورد تمسخر کاربران اینترنتی قرار گرفت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا سال ۲۰۱۶ میلادی هنگام تبلیغات انتخاباتی خود از توافق آب و هوایی پاریس به عنوان یک فریب یاد کرد و وعده داد از آن خارج خواهد شد و وقتی به ریاست جمهوری رسید نهایتاً به وعده خود عمل کرد و از معاهده آب و هوایی پاریس خارج شد.

ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا به خاطر بازنشر یک توییت که توسط «دفتر علوم و فناوری کاخ سفید» در تمجید از عملکرد دو ساله ترامپ منتشر شده بود، مورد تمسخر قرار گرفت. در توییت دفتر علوم و فناوری کاخ سفید آمده بود دولت ترامپ طی دو سال گذشته «محرک فعال و هدفمندی برای سیاست علوم و فناوری در آمریکا بوده است.»

پاسخ‌ها به این توییت سرازیر شد و کاربران اینترنتی فکر کردند که این توییت به مناسبت «دروغ اول آوریل» منتشر شده است!

دیوید نوشت: «اول آوریل است؟»

دی‌ام‌سی ۶۶ (DMC۶۶) نوشت: «یک لحظه صبر کنید، جدی می‌گویید؟»

تیم جی (Tim G) نوشت: «بله با همین سرعت قطعاً به زودی به عصر تاریکی باز می‌گردیم.»

مِری‌تِری (merryterry) نوشت: «زمانی که علم آب و هوا را انکار می‌کنید، نمی‌توانید ادعا کنید که شما محرک سیاست علمی هستید.»

در پاسخ‌هایی دیگر ترامپ دروغگو و ریاکار لقب گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
نباید به پدرش افتخار کنه . پدرش شیطان بزرگه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
ایوانکا ترامپ پدرجانت آنقدر نادان تشریف دارندکه : با دیدن انواع طوفانهای مخرب با خسارتهای میلیاردی....با سوختن جنگلها در ماهها و نابودی هکتارها در هکتارها درخت و منازل مسکونی .....با دیدن انواع سیلها در مناطق مختلف ایالتهای فدرال آمریکا.....باز هم مدعی است معاهده تغییرات آب و هوائی بیهوده است و گرم شدن زمین را با دماسنج اندازه می گیرد!! و حرکت یخهای عظیم قطبی که در حال آب شدن هستند و فجایع متعاقب آن را هنوز هم درک نکرده و نخواهد درک کرد چون یک نادان این موارد را نمی فهمد پس تو به چه چیز از تفکرات نادانه پدرت می نازی؟!
آخرین اخبار