بازگشت کامیون‌های حامل کمک‌های آمریکایی از ونزوئلا

کامیون‌های حامل کمک‌های آمریکا که قرار بود از طریق کلمبیا وارد ونزوئلا شود بازگردانده شدند.

بازگشت کامیون‌های حامل کمک‌های آمریکایی از ونزوئلابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،کامیون‌های حامل کمک‌های آمریکا که قرار بود از طریق کلمبیا وارد ونزوئلا شود بازگردانده شدند.

یگان مقابله با حوادث غیر مترقبه و سوانح طبیعی کلمبیا نیز از اتمام فرآیند تخلیه و انباشت کمک‌های آمریکا خبر داد که قرار بود به مقصد ونزوئلا ارسال شود.

این واحد دفاع غیر نظامی کلمبیا اعلام کرد که این اقلام بسته بندی شده پس از بروز حوادث در مرز و ممانعت دولت ونزوئلا، برگشت داده شده و در انبار‌های مجاور پل مرزی دوکشور تا تعیین زمان حرکت آن به سوی مرز ونزوئلا از سوی خوان گوایدو سرکرده مخالفان، نگهداری خواهد شد.

پیش از این گزارش شده بود دو کامیونی که حاوی کمک‌های آمریکا به ونزوئلا روز شنبه بر روی پل مرزی ونزوئلا و کلمبیا به آتش کشیده شدند.

خوان گوایدو سرکرده مخالفان دولت ونزوئلا پیش از این اعلام کرده بود که ۴ تریلر حامل کمک‌های آمریکا از مرز رد شده و در خاک ونزوئلا حضور دارند، اما توسط نظامیان ونزوئلایی ضبط شده اند.

گوایدو اعضای اپوزیسیون، پلیس و گارد ملی بولیواری را مسئول به آتش کشیده شدن تریلر‌های حاوی کمک‌های آمریکا می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
مردم شریف ونزوئلا و رئیس جمهور منتخب مردمی بطور یقین بدانند که: سلام گرگ بی طمع نیست.....ترامپ کسی نیست که بی دلیل برای کشوری هزینه کند از انجا که تاجری قلدرمآب است همیشه اول به سودی که در آینده خواهد برد فکر میکند ترامپ هیچوقت دلسوز مردم ونزوئلا نبوده و نخواهد بود او به چاههای نفت و معادن طبیعی کشور ونزوئلا فکر میکند و شبها خواب غارت و چپاول ثروتهای خدادادی ونزوئلا را خواب می بیند این کمکهای بشر دوستانه همان کمکهائی است که تحت عنوان مبارزه با تروریسم با هواپیماهای غول پیکر ترابری با لجستیک هوائی و زمینی بر سر مردم عراق و سوریه می ریخت و کشور سوریه و عراق را با این کمکهای بشر دوستانه ( انواع بمبهای ممنوعه - خمپاره ها - نارنجکها - انواع و اقسام مینهای زمینی و کنارجاده ای ضدنفر و ضدزره پوش و ضدتانک.......) ملت عراق و سوریه را تا مرز نسل کشی به پیش برد و تمام زیرساختهای این دو کشور را نابود کرد............ راستی ونزوئلا که تسلیحات بمب اتمی و انرژی هسته ای ندارد..... ونزوئلا که موشکهای بالستیک و قاره پیما ندارد.... ونزوئلا که........ پس در نتیجه فقط برای نفت و معادن طبیعی این کشور ترامپ و جان بولتون دندان تیز کرده اند و از طرفی می خواهند به فروش کارخانجات اسلحه سازی خودشان جانی تازه بدهند یقیناً یقیناً یقیناً همین است و بس........مردم ونزوئلا هیچ شک نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
خدا ميدونه باز تو سر اين امريکاي خون خوا چي ميگذره
آخرین اخبار