تصویر مدل تاشو هوآوی فاش شد، Mate X فردا معرفی می‌شود

در حالی که کمتر ار یک روز به شروع کنفرانس‌های رویداد MWC باقی مانده، تصویر مدل تاشو هوآوی با نام Mate X فاش شد.

تصویر مدل تاشو هوآوی فاش شد، Mate X فردا معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از ۲۴ ساعت به آغاز رویداد کنفرانس جهانی موبایل زمان مانده و مسئولان برگزار کننده و شرکت‌های مختلف در حال آماده سازی خود برای حضور در این رویداد هستند. همین عامل باعث شده تا تصویری منتشر شود که در آن کارگران در حال نصب بنر تبلیغاتی تلفن هوشمند تاشو هوآوی هستند، در این بنر علاوه بر ظاهر این مدل، به ویژگی 5G آن نیز اشاره شده است.

تنها چند روز پیش بود که سامسونگ از گلکسی فولد، تلفن هوشمند تاشو خود رونمایی کرد، اما پیش‌بینی می‌شد که در MWC امسال مدل‌های تاشو دیگری نیز معرفی شوند، طبق این تصویر هوآوی که در سال گذشته پس از سامسونگ به دومین تولید کننده برتر تلفن همراه تبدیل شد، حال برنامه دارد تا رقیبی سرسخت برای گلکسی فولد به بازار عرضه کند.

مدل تاشو هوآوی Mate X نام دارد و آن طور که در تصویر مشخص است برخلاف گلکسی فولد تنها از یک نمایشگر بهره می‌برد، همانطور که می‌دانید گلکسی فولد علاوه بر یک نمایشگر تاشو ۷.۳ اینچی، یک نمایشگر ۴.۶ اینچی نیز در پشت خود داشت تا در زمان بسته بودن نیز، یک نمایشگر در دسترس باشد.

تصویر مدل تاشو هوآوی فاش شد، Mate X فردا معرفی می‌شود

اما Mate X هوآوی از پشت خم می‌شود، به صورتی که نمایشگر در حالت بسته نیز قابل استفاده است و دیگر نیازی به استفاده از صفحه نمایش ثانویه نیست، به همین دلیل قیمت این محصول می‌تواند بسیار ارزان‌تر از گلکسی فولد دو هزار دلاری سامسونگ باشد. به طور کلی محصولات چینی قیمتی مناسب‌تر از تولیدات کره‌ای یا آمریکایی دارند و حال با نبود نمایشگر ثانویه، اگر هوآوی بتواند این مدل را با قیمتی حدود هزار دلار یعنی حدود نصف قیمت گلکسی فولد، عرضه کند، قدمی بسیار بزرگ برداشته و می‌تواند در فروش این مدل به خصوص، سامسونگ را شکست دهد. البته نباید فراموش کنیم که این مدل به فناوری 5G مجهز است که به طور قطع در قیمت نهایی آن تاثیر خواهد گذاشت.

اما جدا از مسائل مالی، تصویر نمای پشت Mate X در این بنر مشخص نشده و نمی‌دانیم آن قسمت چه طراحی دارد. مشخصاتی مانند دوربین، حافظه رم و حافظه داخلی نیز معین نشدند و برای دانستن آن‌ها باید تا زمان کنفرانس هوآوی صبر کنیم. به نظر می‌رسد Mate X در حالت تاشده ضخامت کمتری نسبت به گلکسی فولد داشته باشد، و طبق تصویر، نمایشگر در قسمت تا شده لبه‌هایی تیز دارد. هوآوی پیش‌تر نیز اعلام کرده بود که مدل تاشو خود را در تابستان عرضه خواهد کرد، حال پس از معرفی Mate X در کنفرانس موبایل باید منتظر عرضه آن در ۴ یا ۵ ماه آینده باشیم.


بیشتر بخوانید: گوشی آینده شیائومی همراه با پردازنده Snapdragon 855 ارائه می‌شود +تصاویر


انتهای پیام/

گوشی تاشوی هوآوی را ببینید

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار