لنوو گوشی جدید خود را در کنفرانس جهانی موبایل معرفی می‌کند +تصویر

خبرهای منتشر شده از شرکت لنوو نشان می‌دهند که این شرکت قرار است گوشی جدید خود، Z6 Pro را در کنفرانس جهانی موبایل امسال معرفی کند.

لنوو گوشی جدید خود را در کنفرانس جهانی موبایل معرفی می‌کند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است که در میان علاقمندان به فناوری روز صحبت از برگزاری کنفرانس جهانی موبایل (WMC) امسال می‌شود. در این مراسم قرار است بسیاری از شرکت‌ها محصولات باکیفیت خود را به صورت رسمی معرفی کنند و مدت زیادی هم هست که منتظر برگزاری این رویداد بزرگ هستند. در کنار نام‌های بزرگی مانند سامسونگ، هوآوی، اپل یک نام دیگر هم به لیست حاضران در این کنفرانس اضافه شد که قرار است یک گوشی اسرار آمیز را معرفی کند. سرپرست شرکت لنوو در صفحه شخصی Weibo خود اعلام کرده است که این شرکت یکی از نمایش‌دهندگان در این کنفرانس بزرگ باشد. چانگ چنگ، سرپرست شرکت لنوو با انتشار پوستری تازه طراحی شده برای حضور این شرکت در WMC 2019 اعلام کرد که این شرکت قرار است با گوشی Z6 Pro در کنفرانس امسال شرکت کند.

پیش از انتشار این پست در فضای مجازی هیچ صحبتی از لنوو Z6 Pro نشده بود و این اولین بار است که سرپرست لنوو از این گوشی صحبت می‌کند اما باز هم در این پست از نکات کلیدی این گوشی یا نقاط قوت آن اثری دیده نمی‌شود. با این وجود، اگر بخواهیم حدس‌هایی درباره این گوشی با مقایسه آن نسبت به Z5 Pro GT بزنیم، می‌توانیم احتمال دهیم که این گوشی قرار است با پردازنده Snapdragon 855 و حافظه رمی تا ۱۲ گیگابایت ظرفیت تولید شود. هرچند این احتمال هم وجود دارد که Z6 Pro مانند نسخه قدیمی خود، Z5 Pro از یک پردازنده میان رده مثل Snapdragon 710 استفاده کند اما با در نظر گرفتن این شرایط، لنوو در دریای گوشی‌های معرفی شده با پردازنده جدید کوآلکام شنای خیلی سختی خواهد داشت.

با این که لنوو Z5 Pro GT اولین گوشی جهان بود که دارای پردازنده با کیفیت کوآلکام بود و دارای حافظه رم ۱۲ گیگابایتی بود، احتمال دارد Z6 Pro نامی باشد که لنوو برای عرضه جهانی آن انتخاب کرده باشد که دارای دوربین سلفی دوگانه کشویی است و حسگر اسکنر اثر انگشت آن داخل صفحه نمایش قرار گرفته است. مشخصات پردازنده و حافظه رم Z5 Pro GT صاحب رکورد جهانی است.

متأسفانه، هنوز مشخص نیست که لنوو قرار است Z6 Pro را به صورت رسمی در برنامه مخصوص خود در WMC 2019 معرفی کند یا اینکه آن را فقط در ویترین خود در این کنفرانس جهانی قرار دهد. در هر صورت، کنفرانس جهانی موبایل از ۲۵ فوریه (۳ اسفند) کار خود را آغاز خواهد کرد و تا تاریخ ۲۸ فوریه (۶ اسفند) ادامه خواهد داشت و ما منتظر می‌مانیم تا خبرهای این کنفرانس منتشر شوند.

لنوو گوشی جدید خود را در کنفرانس جهانی موبایل معرفی می‌کند +تصویر


بیشتر بخوانید: گوشی هوشمند Moto Z4 Play؛ میان رده جذاب موتورولا چه امکانات و ویژگی‌هایی دارد؟ +تصاویر


انتهای پیام/

لنوو قصد دارد گوشی جدید خود را معرفی کند +عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار